Oleme 15 aastat abielus, viimased 5 aastat mees tööl ei käi, korraldab majapidamisasju endameelest st. sulgub hommikul tuppa interneti taha ja nii hilisõhtuni. Teenin hästi, seega pole piisavat põhjust lärmi löömiseks. Nüüd aga olen märganud, et mehe vaim hakkab närtsima, tal pole kohuse- ega vastutustunnet, ta ei suuda keskenduda, esineb nn. "äraolekuid", tõuseb keset jutuajamist lihtsalt püsti ja kõnnib minema. Tegemist on äärmiselt egoistliku tüübiga, kelle jaoks muu maailm on üks "pasameri" ja tema on lilleke seal sees. Mingit kriitikat ta ei kannata, tuleb kohe kätega kallale. Hullem lugu on veel selles, et ilmselt saades inspiratsiooni interneti erootikalehekülgedelt on ta hakanud tütrega 12a. kummaliselt mürama, kaisutab, maadleb, hoiab kinni, ühesõnaga kräunutab, kuidas oskab. Minu pretensioonide peale ütleb vaid, et ma pean temaga suhtlema. Tunnen, et hakkan sellest kõigest väsima, teha aga ei oska midagi. Olen tänulik, kui midagigi soovitate.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Teie kiri tekitab tõsist muret. Kas Teil õnnestuks veenda meest, et ta oleks nõus koos Teiega pöörduma konsultatsioonile? See oleks ehk võimalus algatada vestlust nende probleemide üle, mis teil kahel on tekkinud. Ega nii kaugelt ja kirja teel ei saagi väga täpselt aru, mis toimub. Siin võib olla väga palju erisuguseid asju, miks need asjad nii on kujunenud, ja ennatlik oleks sellisel puhul oletusi tegema hakata, mis sellist käitumist põhjustab ja miks teie suhted on just selliseks kujunenud.
Lugupidamisega,
Harri Küünarpuu