Lp. psühholoog!
Ei teagi täpselt, kelle poole pöörduda. Loodan väga, et suudate mingisugustki nõu anda.
Elan koos oma mehega vabaabielu, 1,5 aastat. Ise olen 20 ringis, mees minust 5 aastat vanem.
Leidsin mehe rahakoti vahelt ühe paberi, kus oli peal 4 naisenime, koos nende lühikirjelduse ja tel.numbritega, naised olib vanusevahemikus 35-45.
See vanusevahemik ei üllata mind, kuna endisi oli tal küllaltki palju ja nad olid kõik sellises vahemikus, küsodes mehelt, miks nii vanad, ütles ta, uudishimust. Küsisin siis mehelt endalt, et mida see tähendama peaks. Tema ütles et ei tea midagi, ju siis vanadest aegadest enne mind on nad sinna jäänud. Aga mäletan suurepäraselt, kuidas selle rahakoti mehele sünnipäevaks kinkisin ja siis olime juba pool aastat koos elanud! Nii et need nimed pidid sinna millalgi hiljem ilmuma.
Sama juhus oli 2 nädalat tagasi. Sattusin juhuslikult mehe töö juurde ja leidsin sealt avalikult tema laual oleva paberi, kus oli ka üks naise nimi tema sünnipäevaga ja teise naise nimi tema tel.numbriga. Mees ütles algul, et pole seda kirjutanud, kuna ta käekirja tunnen ma väga hästi, siis tuli välja, et ta ikkagist kirjutas selle. Seejärel ütles ta, et need naised töötavad samas firmas kus tema, müügi alal. Uudishimust kontrollisin, jälle vale. Selliste nimelisi pole seal kunagi töötanudki.
Ma ei tea enam, mida teha ja mida arvata.
Kas võib olla tegemist petmisega, kuigi mees ise eitab seda?
Sügavalt elasin läbi ka ta endisi, sest ta rääkis mulle kõik neist (kellega, kus, millal. Talle õudsalt meeldisid vanemad vene naised ja kõik ta eelmised olid ka nii. Mina olen eestlanna ja vägagi noor). Jäi selline mulje, et mina pole keegi. Ja kuna olen alles nii noor, kogenematu, vägagi tundlik ja armukade, siis lihtsalt jäi see kõik mind väga pikaks ajaks piinama.
Aga mida ette võtta praeguse situatsiooniga? Peaksin ma meest uskuma ja rahulikult eluga edasi minema?
Palun aidake, sest minu mõistus on juba otsa lõppemas! Mul on tunne, et mitte kedagi ei saa usaldada! Seda veel lähisuhetes!
Kardan väga, et mehe minevik jätkub ja mina olen lihtsalt see, kes on see tugi, kes annab elamispinna jm. Kuigi mees pidevalt ise mainib, et armastab mind.
Jään Teie vastust ootama,
kaunist aastavahetust soovides,
murelik neiu Tallinnast

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kahe inimese kooselu ( kas abielu või vaba kooselu) aluseks võiks olla vastastikune usaldus. Usaldus peaks kujunema suhte algushetkedest, vastastikusest armastusest ja austusest. Siis võiks suhet nimetada tugevaks ja heaks. Kuid iga inimene teeb oma valikud ise.
Soovitan Sul mõelda, mis on Sinu jaoks käesolevas kooselus positiivset ja mis on negatiivst. Siis hinda oma olukorda ja mõtle, kas positiivsust on rohkem, kui negatiivsust. Siis mõtle veelkord negatiivsetest olukordadest ja püüa näha neid mõne teise nurga alt. Äkki polegi need siis Sinu jaoks enam nii negatiivsed.
Kui Sulle tundub, et selles kooselus on väga vähe seda, mis Sinule rõõmu valmistab, siis pead olema tugev ja tegema lõpu sellele kooselule.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.