tänan teid vastamas minu küsimusele. püüdsin toimida vastavalt teie soovitusele, kuid kõik on tulutu. minu jaoks ei ole mehe poolt mingitki tuge ja tal pole tahtmist mingit jalutuskäiku ette võtta . nüüd olengi täiesti üksi oma murega ja ma ei leia ja ei suuda enam mingit väljapääsu leida . meie vahel on ainult jäänud ühepoolsed tunded. püüan leida vastust iseendas aga ükskõik kui hea ja tore ma ka ei ole ikka olen eemale tõrjutud. ainus mõte peas on iseennast hävitada ja lihtsalt kaduda kui must plekk sellest ilmast koos oma peatselt sündiva lapsega . pealegi ei pruugi see laps ju ka pideva närvitsemise all üldsegi mitte terve tulla siia ilma. pidev enesevihkamine on mind juba täielikult "põrmustanud" ja jäänud on vaid mingi mõtetu kest ringi liikumas. kas tõesti ei ole olemas muud ravi kui jalutamine.mida ma niikuinii juba pidevalt teen, või on antud momendil kiire lahku minek kõige parem variant.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Alati on mõistlik minna psühholoogi vastuvõtule. Saate rääkida pikemalt tekkinud olukorrast ja teie suhtest mehega.
Seni soovitan keskenduda lapsele ja endale. Tubli olete, et ise palju jalutate, see on hea nii Teile kui lapsele. Näib, et meest hetkel lähemale ei too, siis soovitan oma hoiakut mehe suhtes muuta. Kus on Teie sugulased ja sõbrad? Paluge nende abi, seletage neile olukorda ja paluge endaga suhtlemist tihendada. Last ootavate emade nõustamise kohta küsige infot oma günekoloogilt. Leidke endale keegi tugiisik, kes toetaks Teid nüüd, tuleks kaasa sünnitusele ja hiljem ka lapsega tegeledes oleks abiks. Olen kindel, et keegi sellisest abist Teile ei keeldu.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.