Tere!
Olen elanud oma elukaaslasega umbes 4 aastat koos. Kahel viimasel aastal on meie suhe kuidagi jahenenud. Alguses kadus füüsiline lähedus, nüüd hakkab ka vaimne lähedus hääbuma.
Kuigi meie lähedus kipub kaduma me siiski armastame üksteist ( omalt poolt ma kinnitan seda 100% ). Kuna me ikkagi armastame üksteist siis arvan ma , et ei oleks mõtet meie suhtel raisku minna lasta ja peaks proovima paarisuhteteraapiat. Siis vähemalt on kindel, et tegime kõik mis meie võimuses ( ja terapeudi ).
Kas saaksite soovitada head terapeuti Tallinnas ? Hea oleks kui tema asutuses kehtiks ka haigekassa kaart kuid see ei ole määrav.
Ette tänades.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
See, millest Te kirjutate on väga hea eeldus paariteraapia jaoks. Tean küll soovitada selliseid terapeute Tallinnas ja nende asutuses kehtib ka haigekassa kaart. Ainult ma ei tea, kuidas suhtuvad selle portaali valdajad tasuta reklaami tegemisse. See teeb mind pisut murelikuks. Ma ei tahaks kuidagi rikkuda käitumisreegleid, mis siin kehtivad. Kuigi, ausalt öeldes, selles lepingus, mille ma alla kirjutasin, kui mind paluti selle portaaali töös osalema, ei olnud küll punkti, mis seda keelaks teha. Parem siiski, kui Te mulle otse helistaksite ja ma siis ütlen Teile, kust neid leida. (Minu telefoninumber on selle lingi taga, mis on minu pildi all, ma arvan.)
Lugupidamisega,
Harri Küünarpuu