Tere.Olen 28a.Ma ei oskagi oma küsimust õieti sõnastada,aga proovin siiski.Nimelt mul on mees ja 2 toredat last.Mees on parim keda ma endale eales leida võiksin.Probleem seisneb selles,et lisaks mehele on mul ka 2 meestuttavat,kes mõlemad armastavad mind ja tahavad koos elama hakata. Mehest lahku minna ma ei taha, kuid oma meestuttavatest loobuda ka ei suuda,sest ma hoolin kõigist kolmest. Mida peaksin ette võtma,et saaks normaalselt edasi elada ilma kellegile haiget tegemata?Seejuures ei tahaks ma ise ka haiget saada.
Tänan ette vastuse eest.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Kogu meie elu on täis valikuid. Midagi me alati võidame ja midagi kaotame. Nii ka Teie probleemi puhul. Kõigi kolmega Te koos elada ei saa, otsustades ühe kasuks peate loobuma kahest ülejäänust. Selliste valikute puhul ei saa arvestada kõikide osaliste vajadustega. Keegi saab paratamatult haiget. Võite proovida vana head probleemilahendamise võtet. Pange paberile eri variantide plussid ja miinused ning vaadake, mis välja tuleb, millise valiku puhul on kõige vähem kaotajaid. Ja ärge unustage lapsi.