Tere,hr.Küünarpuu!
Olen 31.aastane naine ja mul on tõsised probleemid oma abikaasaga,sest ma ei taha seksida.Kohe üldse mitte.Aga tema tahab ja meeleldi veel mitu korda päevas.Võibolla on asi meie vanusevahes - abikaasa on minust 7 aastat noorem.Meil on kaks last,noorem 3 aastane.
Asi ei saa olla ka selles,et ma oma meest ei armastaks.Armastan küll ja hoolin temast väga aga kui me õhtul voodisse läheme siis ma lihtsalt ...ma tahan olla küll ta kaisus ja mul ei ole midagi selle vastu kui ta mind silitab või masseerib aga kui puudutused muutuvad intiimseteks tekib mul jube vastikus.Ja nii ma siis proovin asja ära ajada,hambad ristis ,lõualuud on pärast valusad...
Olen pakkunud kompromissi,et orgasmi saaks ainult tema aga temal on ilmtingimata vaja,et ka mina orgasmi saaksin,muidu ei olevat SEE täiuslik.Ta oskab mind väga hästi orgasmini viia aga see mida ma tunnen(eelnevalt) ei ole mitte erutus vaid pigem ärritus.Mida ma valesti teen ? Ma ei taha ,et see probleem meid lahku ajaks.Oleme sellest mehega rääkinud ja rääkinud ja rääkinud aga egas tema sellepärast vähem ja mina rohkem ei taha.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Seksuaalsus on üsna individuaalne asi. Igal inimesel on oma isepärane seksuaalsus, mis väljendub soovides vahekorra sageduse ja iseärasuste asjus. Usutavasti on teil mõlemal erinev vajadus vahekorra järele.
Ühest küljest olete Te väga õnnelik naine: Teie mees oskab Teid orgasmini viia, mida ei saa kindlasti suur osa naistest oma vahekorra kohta ütelda. Ja pealegi Te armastate oma meest. See on suurepärane alus omavahelistele kokkulepetele. Teisest küljest aga ... Tõenäoliselt kohustus iga kord füüsiline lähedus lõpetada seksuaalvahekorraga ja ilmtingimata niiviisi, et Te orgasmi saate, on see, mis Teile ärritavalt mõjub. Füüsiline lähedus iseenesest on väga mõnus ja seks ei ole ilmtingimata tarvilik mitte alati. Naise orgasm on millegi pärast saanud meheliku seksuaaljõudluse mõõdupuuks, eelkõige meestele endale. Ja ehk seetõttu eeldabki Teie mees, et Te peaksite iga vahekorra puhul orgasmini jõudma. Samas on mitmeid toredaid viise nii füüsiliselt lähedal olla kui ka vahekorras olla, mis ei pea tingimata olema seotud orgasmi kogemisega. Orgasmi on üldse vist pisut ülemäära tähtsaks pidama hakatud, küllap vist naiste poolt, kes seda harva või peaaegu üldse ei koge. Ja teisalt meeste poolt, nagu öeldud. Eks see vist tule ka väga levinud filmidest, kus ... nojah, igasugu asju näidatakse. Aga uskuge mind ja veenge ka oma meest, et võiks vahelduse mõttes proovida mitmesuguseid muid koosolemise viise ja vahekorra vorme. Ma usun, et kui te koos vaheldusrikkamate vahekorra viisidega eksperimenteerima hakkaksite (ka selliseid asju prooviksite, mis tingimata orgasmiga lõppema ei pea), muutuks teie mõlema seksuaalelu kahtlemata palju huvitavamaks ja (ehk ka) lõbusamaks ja rahuldustpakkuvamaks. Ja ehk kaoks ka ärritus.
Huvitavaid katsetusi soovides,
Harri Küünarpuu