Tere,mul on väga suur mure.kui ma alkohooli joon siis muutun üliaktiivseks ja täiesti teiseks inimeseks.ma ei tea mi toimub.mul on laps ja mees.olen 23a.mul on väga palju probleeme olnud kunagi alkohooliga ja avimitega olen olnud tasulises psühhiaatria haiglas vabatahtlikult.on depresioon.asi on selles et mul on mingi viga kui ma alkohooli joon siis ma muutun ülipealetükkivaks seksualses suhtes ja ei vali kellega seksin ja valetan ja tesklen ja kohe meelega teen oma mehele haiget ei tea miks ja muudkui petan teda.isegi tema sõpradega ja tegelikult ma ei tunne midagi nende inimeste vastu ja pole ka hea.ja ma ei tea mida teha?ma nii kahetsen alati ja ei suuda loobuda alkohoolist. joon selleks et lõbusam oleks nädalavahetustel aga alati ma hakkan kedagi ahistama ja magan nendega ja järgmine päev nii süümekad ja lausa tahaks surra.ma lausa muutun üliaktiivseks teen selliseid haigeid lollusi et kardan et mul on vaimuhaigus.mida ma tegema pean peale selle et üitan loobuda alkohoolist aga ei tule välja midagi.....

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie soov midagi ette võtta on muutusteks väga hea algus. Soov peab olema Teil tugev ja hea tulemuse jaoks varuge aega. Alustada tuleks sellest, et alkoholi tarbimise suhtes tekitada endale täielik arusaam selle halvast mõjust Teile, ja loobuda täielikult selle tarbimisest. Need hetked, kus tavaliselt on võimalik alkoholi tarbida, tuleb jõuliselt asendada mõne muu tegevusega. Seltskonda, kes Teid ahvatleb, tuleb vältida ja julgelt neile "ei" öelda.
Paluge abi mehelt, et ta toetaks ja abistaks Teid igati. Muutke nädalavahetused perekeskseks, kulutage oma energia ja raha perele.
Kui Te tunnete, et abi oleks rohkem vaja, soovitan leida endale psühholoog, kellega koostöös on tulemused kiiremad tulema.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.