Minu probleemiks on see, et ma läksin peale kooli lõpetamist tööle ja töö tundus mulle elus esmatähtsana. Preguseks võin öelda, et andsin liiga suure panuse ja tervis kannatas tugevalt selle all.Kuidagi saan ikka veel hakkama.Ma ei saa aru, miks just minul puudub see enesekaitseinstinkt ja ka teisi ei võtnud ma kuulda.Mulle tundus, et olen just siis endaga rahul, kui olen teistest nö tublim.
Nüüd muidugi hoian ennast nagu silmatera.Käisin ka perefoorumil ja seal jäi kõlama ikkagi see, et kõige tähtsam on pere ja armastus.Samas mõned inimesed on kindlad selles, et nad jätavad pigem mõned tööd tegemata, vaidlevad ülemustega ja istuvad niisama, soovimata ennast pingutada.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie olete tubli inimene, kes teistele seda ka näidata on püüdnud. Teile peab ütlema, et piiri peab inimene ise tajuma, kuid parem veel, kui keegi märkab ja ütleb:"Teil on vaja puhata, töötate liiga suure koormusega". Küllap oli kiitust vähe ja seepärast pingutasite veel rohkem. Asutuse juht peaks olema see, kes märkab, kui töötaja endale tööga liiga teeb ja peaks oskama laisklejaid tööle panna. Kahjuks kõik juhid sellega tegeleda ei jõua, ega oskagi. Tore, et väärtustate peret, armastust ja hoolite ka endast.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.