Olen 42 aastane naine. Minu probleemid on alguse saanud juba mõned aastad
tagasi, kui mehega kokku-lahku kolisime. Kahel korral olen läbi teinud
antidepressandi kuuri. Nüüdseks on sellest ligi aasta tagasi ja probleemid pole
päriseks tervisega lakanud. Pinged kehas, ebamäärased valud erinevates
piirkondades. Lisandunud on unehäired, hommikuti ärkan 6- e paiku ja ei suuda
uuesti uinuda, peas on ühed samad mõtted. Mehega elan koos aga puudub tegelik
lähedus, hinges on tühi tunne. Meil on ka kaks tütart,
väike on täitsa issikas. Teen väga palju tööd ja vaimset pinget on palju. Mees
tegeles ennem äriga, peale seda kui sattus pankrotti, on taksojuht( on tulnud
ette, et ma väga kahtlen tema moraalis kasiinod, lõbumajad), nii madalale pole
laskunud, et ta järgi luuraksin, tema muidugi ütleb, et tema ei tee midagi
lõbumajas.
Majandusliku olukorra olen tänaseks taastanud. Minult on see palju
eneseohverdust nõudnud. Tema võtab kõiki kergemalt ja muretult. On vägagi mugav...
Ma peaksin olema õnnelik, et olen sellega hakkama saanud aga ma tean, et õnn on
hinge seisund.
Olen muidu avatud ja rõõmsameelne inimene. Töökohas tunnustatakse ja räägitakse
vaata kui hästi sul läheb!
Mees on suhtunud minusse sõbralikult, kuid kõik tundub kuidagi mitte õige. Ma ei
suuda mehega oma probleemist rääkida, ma tean et me läheme tülli ja ta ei
mõistaks mind( või ei taha mõista).
Olen mõelnud nõelravi peale, üldmassazi, nõustamise, uue ravi kuuri peale ja
abielu lõpetamise peale.
Aga enne kõike ma arvan,et peaksin kellegi jutule tulema kui päris hulluks
lähen.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kindlasti saate abi psühholoogilt, kellega koos leiate lahendusi oma olukorrale.
Seniks alustage sellest, mida kolleegid Teist arvavad, et olete rõõmsameelne inimene. Uskuge neid. Kui elatakse kaua koos, võivad kooselu meeldivad pooled jääda varju, märkate seoses väsimuse astmega rohkem halba, häirivat. Kiirjutage paberile kõik positiivne ja negatiivne mis on seotud kooseluga ja mis oleks lahus elades. Vaadake seda nimekirja mõne aja pärast, tekhke parandusi.
Veel soovitan näiteks nädal aega näha ainult mehe käitumise häid külgi, jättes märkamata kõik negatiivne. Suhtuge harjutamisse tõsiselt ja hinnake oma tunnet mehe suhtes, kooselu suhtes. Usun, et muutus positiivses suunas on märgatav.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.