arvutisõltuvus 28.03.04 / Psühholoogia

Külastaja küsib:

Minul on 14a laps ,kellel on väga suur huvi arvutimängude vastu,eriti aga sõjamängude.Ta mängiks tundide viisi kuni10 tundi korraga.Koolis on hinded väga halvad tunnistusel on mitu kahte,käitumine on muutunud .ta ei viitsi peale arvutimängude midagi teha siis vihastab hakkab norima,muutub agresiivseks kui ei saa mängida.arst kirjutas aasta tagasi tabletid Noritren 25mg neid võttis laps kaks tükki päevas ,kolm kuud. Praegu kirjutas arst rohud nimega Cipralex 10mg escitalopramum mida peab võtma pool tabletti päevas.Muid probleeme pole õppis enne neljadele ja viitele muidu on rahulik ja elurõõmus laps .Palun head nõu.

Arst vastas:

dr Harri Küünarpuu

Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ

Tere!

Minge uuesti psühhiaatri juurde ja arutage selle asja üle, kui need tabletid ei aita. See rohi, mida Te nimateate on antidepressant, mis peaks aktiivsemaks ja rõõmsamaks tegema. Ja äkki on kasuks ka psühholoogiga asjade üle nõu pidamine?

HK

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühholoogia

Elu teismelisega

Tere!

Olen 40-ne naine, kes kasvatab üksi 16-aastast poega. Meil on suhtlemisprobleemid. Saan aru, et teismelised võivad saata oma vanemaid p-sse ja mis iganes kohta, kuid kui see toimub pidevalt, ...

Vastas dr Irene Kalvet

Tere!

Eesmärgiks tuleks seada koostöö. Noormees peab Teid selles küsimuses ise abistama. Paluge, et ta ütleks Teile, kuidas näeb tema koostööd kodus. Kui vestlus esimesel korral ei õnnestu, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi