Tere,kõik algas sellest kui korter tühjaks rööviti,peale seda elan hirmuga koos ,et kuna see jälle juhtub,olen muutunud väga kinniseks usaldus on tuttavate ja sõprade suhtes kadunud kuna politseist öeldi et vargad olevat nimetanud minu tuttavateks.Tahan olla üksi vahel väldin teadlikult inimeste seltskonda kes on mulle kallid.On kadunud igasugune tahtmine eluga edasi minna seisan sõna otseses mõttes kohapeal vahel kaldub elu isegi allamäge minema,maei taha lahendada olemasolevaaid probleeme,tean ,et need ei kao kuhugi aga jõudu pole,heameelega magaksin ööd ja päevad.Ma ei näita seda kõike välja aga sisemas olen väga "liimist lahti"Ei taha kellegile rääkida,mida tunnen jne.Ma ei tea isegi kas see kõik on korterirööviga seotud võib-olla juba varasemast ajast aga nüüd annab tunda.Äkki peaksin pöörduma psühholoogi poole.
Ette tänades neiu Tartust

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Sinu olukorras on lähedase inimese toetus oluline. Oleks hea, kui sul oleks keegi, kellega oma olukorrast rääkida nii, et tema oleks ainult kuulaja rollis. Vajalik on oma praegust olukorda endale teadvustada. Kuigi see võib sulle mitte meeldida, on vaja seda olukorda aktsepteerida. Kaotust olumatuks ei tee, kuid kellegiga vesteldes pole see enam sinu jaoks nii valus. Sellest hetkest, kui sa lepid oma olukorraga, saad sa julgust ja energiat edasi liikuda. Kui sinu olukord on siiski väga ebameeldiv või raske, või puudub sinu tutvusringkonnas sinu jaoks ustav ja turvaline inimene, võiksid võtta ühendust psühholoogiga.
Edu ja jõudu soovides,
Irene