imelt mure selline, et minu 2a4k tütar kardab hirmsasti magamist. Magama minek on nagu kõige jubedam asi maailmas, laps röögib täiest kõrist ja väga hüsteeriliselt, karjub, et emme paha, kardan emmet, issi paha, kardan issit, tahan papa juurde (vanaisa), papa tule siia jne. öösel ärkab ka täiest kõrist röökides üles näitab näpuga ja karjub KOLL, ometigi ei ole meil mingit kolli juttu kunagi kodus räägitud. Olen väga mures lapse pärast hirmus teda vaesekest kuulata. Hommikul on lasteaeda minek ja äratus on juba 6.50 ja siis hakkab jälle kisa pihta, sest laps on unine ja tahab magada, aga issi peab tööle minema ja lihtsalt peab lapse nii vara lasteaeda saatma.
Palun aidake!!!!!!!!!!!!!!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Laps vajab rahulikku ümbrust ja "koll" on ärevus tema ümber. Kõigepealt peaksite Teie ja mees väga kannatlikud ja rahulikud olema. Mingi aeg pange teda magama nii, et olete tema kõrval, kuni ta uinub. Magama tuleb panna laps nii vara, et ta kella 21.00-21.30 ajal magaks, siis on tal kerge hommikul tõusta, ta on saanud piisavalt und. Kui võimalik, võiks vanaisa teda hoida mõni aeg. Teie saate magada end välja, kui ei pea last aeda viima ja laps saab rahu lasteaia lärmist. Usun, et mõni aeg kodus olles ja õhtuse magamise korraldamine annab hea tulemuse.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.