TERE! MUL ON VÄIKE PROBLEEM OMA 7 AASTASE TÜTREGA.EHK OSKATE NÕU ANDA,KELLE POOLE PÖÖRDUDA.TEMA NIMI ON REELIKA.TA SÜNDIS 6 KUUSELT,3 KUUD VAREM KUI OLEKS PIDANUD.MUIDU ON TA VÄGA HEA LAPS JA SAAB KOOLIS HÄSTI HAKKAMA,AGA AEG AJALT MUUTUB TA VÄGA KIUSLIKUKS JA ISEGI TIGEDAKS ,KUI AUSLT ÖELDA.ERITI VANAEMAGA KAHEKESI OLLES ON TA VÄGA KIUSLIK.KAS SEE VÕIB OLLA ENNEAEGSUSEST VÕI ON SEE NIISUGUNE IGA.JA KAS ME PEAKS LAPSEGA PÖÖRDUMA PSÜHOLOOGI POOLE VÕI NÕUSTAJA.PALUN SOOVITAGE TEIE MEILE MIDAGI?
ETTE TÄNADES REELIKA EMA.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Reelika ema!
Lastepsühholoogiga võiksite nõu pidada. Infot saate infotelefonidelt. Laps on Teil tubli, käib koolis, kuid usun, et kool vahel väsitab teda ja seepärast need tujud. Lapse suhtlemine sõltub partnerist. Küllap vanaema käitumine temaga on erinev sellest, kuidas Teie temaga käitute. Lapse kasvatamisel peetakse kõige tõhusamaks juhtivat stiili, st. kõrget kontrolli ja kõrget soojust. Kontroll on ennekõike reeglite ellurakendamine, piiride näitamine ja õpetamine. Oluline on veel see, et kõik lapsega tegelevad täiskasvanud mõistaksid ühtemoodi kasvatuslikke eesmärke ja tegutsesid üksmeeles. Suhtes vanaema ja laps, ei saa hea koostöö eest vastutavaks olla laps, vaid täiskasvanu.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.