Olen abielus peaaegu 5 aastat. Abielu algas küll huvitavalt ja lapse ootamine tegi selle sisukamaks, kuid..... mees hakkas sõpradega väljas käima..... oli lapse ootel, väga emotsionaalne (nutsin tihti, kurjustasin tema käitumist), tal tekkisid peosõbrannad, kellega oli tal meeldiv vestelda ja kes andsid talle optimismi, mida mina sel hektel hoopis temalt ootasin......sündis laps, asjad ei paranenud. Toimus ka paar joomingut, kus olid neil kohal prostituudid, millest sain teada juhuslikult talle helistades... (keegi vajutas kogemata tel klahvi ja kuulsin erootilisi hääli).Sellest tegin skandaali, läksin lapsega kodust ära. Ta tuli järgi, palus andestust, tegi süsti joomise vastu, kolisime teise linna. Asi oli pool aastat tore. Siis tuli teha uus süst, hoopis aga tekkis mehel suur pidustemishoog, mille tagajärjel jälle skandaal. Siis istusime maha ja mõtlesime elu üle. Mees soovis, et kui tema unistus maja osta teoks saaks, muutuks kõik, tal oleks tegevust palju, ta tunneks end vabamalt linnaelust ja kärast ja nii oleks ka joomistel ja pidutsemistel lõpp, kuna maja vajaks raha ja võiks ka lapsi rohkem olla. Olin nõus. Mitte küll lapse tegemisega, aga maja ostuga küll. Müüsime korteri, ostsime maja, aga... ämmaga pooleks, kuna rahaliselt poleks me seda teistmoodi lubada saanud ja mulle tundus nii tore, selline suur pere... Kuid asi ei olnud nii ilus....ämmaga tekkisid probleemid, kuna mina ei pööra oma kaasale nii palju tähelepanu kui vaja, et olen liiga lapse ära hellitanud, et minu töö on liiga tähtis mulle, et olen oma koduse eluviisiga liiga matslik jne: tüli ja probleemide käigus muutus suhe ka meil abikaasaga, tekkisid lahkhelid, et olen liiga kinnine, et nõuan temalt maja tegemiste juures liiga palju. Ta hakkas haltuural käima st. leidis naisterahva, kes mõistis teda ja aitas teda algul moraalselt, hiljem ka voodis. Sain sellest aru, kuna seksi meie vahel enam ei olnud ja saunas koos mees olla ka ei tahtnud. Hiljem rääkis ära ka et on suha. Leppisime lahutuse kokku. Järgmisel päeval lubas siiski pere juurde jääda. Nädal aega mõtlesin, valutasin hinge ja otsustasin ära minna lapsega. Ütlesin mehele et tahan nädal aega vanaema juurse olla, sellest sai aga aeg 6 kuud. Sel ajal sain tuttavaks ühe noormehega. Tundsin aga et armastan ikka abikaasat. Abikaasa müüs maja maha, et armastab ikka mind ja ostis korteri, et alustame siiski otsast uuesti. Olin nõus. Koos elades aga tundsin, et see, mis ma pidasin armastuseks oli vaid kinnisidee...

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Arvatavasti olete juba otsustanud, et Teie suhtes oma mehega on lahkulükkavaid jõude enam kui kokku hoidvaid jõude. Ma arvan, et õige hetk oma suhteid korrastada on (kui kurb seda ka ei ole öelda) kaugele minevikku jäänud. Kardetavasti olete teineteisest sedavõrd eelmaldunud, et uuesti alustada oleks tõsiselt raske. Minevik on liialt koormatud raskete mälestuste ja tugevate rõhuvate tunnetega. Ehk siis ootate minult, et soovitaksin Teil lahku minna ja alustada uut suhet selle nboormehega, kellega tutvusite. Ma kardan, et mul ei ole niipalju õigusi Teie ellu sekkuda. Ometi võin ma Teie kirja põhjal teha järelduse, et Te juba oletegi seda otsustanud. Jõudu siis.
HK