Tere!
Minul olukord järgmine (muidugi ise põhiliselt süüdi) - ootan last abielus olevalt mehelt. Saades seda uudist minu käest teada, ei taha ta mind enam tundagi. Saaksin ka ise lapse kasvatamisega hakkama, kuid oleks ju loomulik, et ka isa mingigi panuse annaks.
Kas oskate soovitada, kuidas teha mehele selgeks, et see on ju ikkagi ka tema laps ja osaliselt ka tema vastutusel ja loodaks ka temalt osavõtmist.
Minul enne on veel lapsi ja ka mehel.
Asi tundub lootusetu ka selle tõttu, et ta ka üldse ei soovi seda teemat arutada(tema soovitab ainult aborti) ja midagi kuuldagi.
Tänades,
Külli

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Kui Te tegeite kas enam või vähem teadliku valiku suhteks abielus mehega, siis Te pidite olema valmis ka seksuaalsuhte üsna loomuliku tagajärjega -- lapse võimaliku eostamisega. Kui Teil juba suhet alustades ei olnud selge, et Teie partner tahaks lapsi, siis on nüüd juba kaugelt hilja loota, et ka keegi teine võtaks vastutuse Teie valikute ja selle tagajärje eest. Ja kui Teie partner ei soovi siin vastutust võtta, siis ei ole tõenäoliselt peale kohtu muid võimalusi teda oma osalust selle lapse sünnis tunnustama.
HK