Olen 19a neiu ja ma pöördun teie poole probleemiga minu ja mu partneri vahel. Oleme koos old umbes 4aastat aga on probleemid.asi on nimelt selles et ma ei suuda teda üksi kuhugi lasta.ma lähen endast välja karjun n utan kraabin ennast ja karjun et ta ei läheks aga millestki ei ole kasu kui ta tahab välja minna siis ta seda ka teeb-ja ma ei suuda seda taluda v iimasel ajal on ta mind ähvardand et pakib mu asjad kokku ja saadab ema juurde kui m a ei lõpeta.Ma ei suuda aru saada milles on probleem,ise olen kodukana tüüpi ega olegi väljas käinud olen ennast liialt temale pühendanud.ma mõtlen küll et las ta läheb ja kiäib väljas et tal on vaheldust vaja,aga kui asi minekuks läheb siis olen ma hüsteerias ega suuda ennast valitseda kõik lõppeb sellega et tema laseb jalga uste paukudes teda ei huvita miski see et ma hüüan järgi või helistan.tavaliselt närvitsen ma kuniks ta tagasi on ja siis ma pabistan mis e d asi saab.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Neiu, see on kõige kiirem tee oma partnerist lahti saamiseks. Ma arvan. Teisalt, mul on tunne, et ega see eriti kergesti juhitav ei ole, eks? Sest muidu oleksite selle tundega juba ammu midagi ette võtnud, kas pole? Ja Te teate väga hästi, et see ei ole Teie suhtele kasulik.
Hmmm... Teie üsnagi lühikesest kirjast võib oletada, et see tunne vajab siiski käsitlemist. Psühhoteraapias. Kas seal kus Te elate oleks võimalust minna mõne psühhoterapeudi vastuvõtule? Kui Te leiaksite võimaluse kasvõi kord nädalas mõne aja vältel psühhoteraapias käia, oleks sellest palju abi. Ehk kannatab ka Teie partner ära, kuni Teie tunne tema suhtes vähem armukadedaks muutub.
HK