viimasel ajal olen aru saanud, et olen töötegemisega üle pingutanud, kuid ma tean et teisi ei suuda ka....olen sellise töökoormusega nagu praegu mitu aastat olnud, kuid nüüd enam ei jõu....energia on otsas. õhtul töölt (põhitöö) koju jõudes istun jälle arvuti taha ja jälle tööd tegema. Eile koju jõudes, kukkusin juba peaaegu kurnatusest kokku, kuid ikkagi vedasin ennast arvuti taha ja tegin pisar silmis tööd. isegi magada ei saa enam....kogu aeg aju töötab. Olen nii palju kui võimalik lisatööd ära jätnud, kuid sellegi poolest jätkub seda. Ma tunnen et varsti ma lihtsalt enam ei suuda, kuid samas ma tean, et ma pean seda lisatööd tegema, sest teen selle töö ära isa eest, kellel niigi tervis kehvem kui mul ja et tema koormust vähendada, võtan selle enda peale ja mitte mingi hinna eest ei laseks ma seda tööd temal ära teha. Kuid kõige hullem ongi see, et ma ei saa aru miks järsku mulle see nii rängalt on mõjunud. Nagu ennem mainisin olen sellise koormusega ja veel suurema koormusega mitu aastat ilusti hakkama saanud, kuid nüüd on täiesti lõpp.....ma lihtsalt ei suuda enam....ja enda tööle sundimine õhtuti võtab mult viimase kui jõuraasu. Kuidas ma saaks jälle tagasi selle energia, mis kuhugi kadunud. Ennem naersin ma kogu aeg, kuid nüüd ei suuda ma enam isegi seda teha.....see hirmutab kõige rohkem. tahaks kuhugi heameelga ära kaduda....kuid kohusetunne ei lase.....sest tean, et pean tööd tegema. Ja ma olen alles kõigest 22 :((((((

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Mulle tundub, et Teie olete neiu ja lähtun sellest. Te võiksite kõigepealt arutleda selle üle, miks teil mõlemil on vaja nii palju tööd teha? Kas saadud tulu väärib seda, et Teie tervis selle all kannatama hakkab? Teie keha annab märku, et nüüd tuleb oma füüsise eest hoolt kanda. Nüüd on aeg valikuid teha. Kirjutage paberile kõik ülesanded, kohustused. Nüüd oletage, et teil on aega kõige tegemiseks ainult 3 päeva. Vaadake hoolega nimekiri üle ja jätke alles kõige olulisemad ülesanded, muu tõmmake maha. Nii õpite ehk aru saama, kui palju koormust on võimalik taluda. Arvutiga nii pikalt töötades tuleks olla ettevaatlikum.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.