Tere! Iga paranemine algab tunnistusest: ja mul on probleem,
2 aastat tagasi pidin lahutama oma abikaasast, lapsest, senisest elust ja pole sellest siiamaani üle saanud. Pidevalt suudan mõelda ainult neist, lapsega saan kokku küll normaalselt aga igal juhul on seda minu jaoks vähe (see on ainuke hetk kui ei mõtle kaotatud elust)
noh jne, jne Küsimus siit saan aru, et enam üksi iseennast aidata ei oska ja vajan mingit profesionaalset nõustamist. Kuidas selle otsimine, leidmine käib(elan Tallinnas) pole enam aastaid arstidega suhelnud. Ette tänades!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kirjast tundub, et Sa armastad oma naist ikka veel. Kas suhteid uusti parandada pole võimalik?
Last armastad Sa muidugi ka ja see on hea, et Sa lapse eest hoolitsed .
Äkki on mingi võimalus seda peret taastada? Või on naine uue pere loonud?
Kui naine on üksi lapsega. püüa leida tee naiseni läbi lapse.Tuleta meelde aega, kui Sa naisega tutvusid ja tema südame võitsid. Proovi seda käitumist jälle. Kõik halb unusta ära.
Kui naine on loonud uue pere ja Sinuga suhte taastamiseks pole mingeid võimalusi, võiksid Sa tõesti endaga tegeleda mõne psühholoogi abiga.
Psühholooge küsi telefonil 1188
Jõudu ja edu soovides,
Irene.