Minul selline , kindlasti muidu tavaline, kuid minu jaoks hirmus lugu. Kolm nädalat tagasi armusin abielu mehesse ja tema kõigi eelduste järgi ka minusse. Olime enne u. aasta kergelt tuttavad. Tegime juba kõik tulevikuplaanid ja kuidas ta naisele kõik ära räägib ja tema juurest ära tuleb. Neil on ühine 10 aastane poeg, keda mees meeletult armastab ja tema pärast natuke kartis seda rääkimist. Nüüd neli päeva tagasi rääkis ikkagi kõik ära, naine saatis ta minema ja ütles, et ärgu enam kunagi tagasi tulgu.No loomulikult pidi mees ju veel sinna tagasi minema, öö jooksul oli toimunud naisega muudatus - mees pandi valiku ette, et muidu enam last ei näe. Ja mees lakis endaga manipuleerida. Minule teatas, et armastab ainult mind, kuid kokku saada me enam ei saa. Palun öelge, oma kogemustele tuginedes, mis siis tegelikult toimus ja kas see mees ja naine võivad siis nii veel edasi elada. Ma nii loodan, et nad ei saa(väga isekas, eks) ja tuleb ikkagi minu juurde. Kas mul tasub oodata ja loota? Endast seda, et olen ise ka enne abielus olnud, mul on 2 last, vanust 36.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma ei oska sellele küsimusele vastata. Minu praktikas on tulnud ette nii ja naasuguseid juhtumeid. Teine küsimus on see, kas te peaksite tahtma seda? Kas Te kujutate ette, kui mitmekordsemalt Teie elu keerukamaks muutub kõikide nende suhete tõttu, mis Teie partneril siis on? Mõtelge enne tõsiselt järele, kui Te selle sammu teete. Ja kui Te kohe kuidagi ei saa ja olete valmis edasi elam,a kõikvõimalike keerukate suhete ja pideva pinge olukorras, siis tehke nii, et ta tuleks. Või ... Mõtelge väga hoolega järele.
HK