Tere!
Kuna praegu olen töötu, siis tegelen intensiivselt tööotsimisega, olen kõrghariduse ja keskmise kogemusega raamatupidaja . Vestlusele minnes tabab mind alati meeletu ärevus, kuigi ma tean et saaksin selle tööga hakkama, aga ikkagi kaob mul igasugune usk endasse, asudes vestlusse. Tunnen et kõik teised kandidaadid on millegipärast minust paremad. Samas kainelt võttes on ju nii, et kui ma ka ei oskaks uuel töökohal mõnda tööülesannet, siis on ju see õpitav ja eks igale uuele töökohale asudes ei ole ju ükski uus inimene võimeline koheselt perfektselt töötama.
Küsimus- kuidas jätta töövestlusel endast targa, tubli, asjaliku ja sellele kohale perfektselt sobiva inimese muljet, kui minu sees möllavad aga tol hetkel eelpool kirjeldatud tunded.
Ette tänades,murelik abiotsija

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Intervjuule minnes on hea, kui enesekindlus ikka kaasas on. Sa oled elus juba palju saavutanud-oled omandanud kõrghariduse.Saavutusi on sul kindlasti veelgi. Ära ole kitsi enda kiitmisega.
Kui Sind juba vestlusele kutsutakse, on see saavutus.Vestlusele minnes loo endale positiivne meeleolu, pane selga riided,milles tunned end mugavalt ja hästi.
Kodus harjuta peegli ees vestlust ja sisenda endale enesekindlust.
Uuri ettevõtte kohta infot ja mõtle järgi miks sa just sinna tööle minna tahad. Kindel oma soovides oled siis, kui oled need läbi mõelnud. Ole see kes Sa oled, ole avatud ja siiras. Soovid ju teha tööd mida oskad. Kõrgharidus juba näitab sinu õpivõimet ja see on oluline.
Kui kohe kohta saada ei õnnestu, pole see tingitud sellest,et Sina tubli ei ole. Intervjueerijal on oma nägemus või idee, mis pole ette ennustatav.
Jõudu ja edu soovides,
Irene.