tere.mul on mure oma teismelise tütrega.olen abielus aga mitte lapseisaga.olen märganud ,et ta tunneb huvi pärisisa kohta.abikaasale utleb ,et sina mind ei keela jas käsi sa pole minu pärisisa.oma isa ta näinud ei ole.minult ta midagi kusinud ei ole.kas peaks selle teema ules vötma ja temaga rääkima.vöimalik,et see mis ta teada vöib saada ei ole nii ilus kui ta ehk loodab.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tütre huvi oma isa suhtes on täiest normaalne. Hea on, kui ta teab oma isast. Loomulikult tahab ta temaga kohtuda. Lapsel on mingi ettekujutus isast ja tavaliselt on see väga positiivne.
Võtke ise teema üles, küsige kas ta tahab temaga kohtuda. Rääkides tütrele isast, püüdke vältida omapoolset hinnangut. Andke lapsele võimalus tutvuda oma isaga ilma Teie hinnanguta. Lapsele on oluline teada, et ta on tulnud siia maailma soovitult ja armastusega. Laps hindab ise oma isa, ja loodan, et suhted teie peres muutuvad sellest positiivses suunas.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.