Tere.
Probleem on järgmine: 9.klassis õppiva noormehe suhtumine õppetöösse on äärmiselt ükskõikne.Ta käib küll tundides kuid tööd kaasa ei tee. Temaga vesteldes jääb mulje, et ta ei huvitu ühestki asjast, tal ei ole ka tuleviku plaane. Temaga on probleeme olnud ka eelmistel aastatel. Psühholoogi juurde noormees minna ei soovi. Kui ta jätkab senist käitumist siis ilmselt varem või hiljem langeb ta koolist välja.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
No kui noormees ise ei taha minna, siis tuleks ta viia. Muidugi, nii täiskasvanud noore inimese puhul on raske teda sundida, aga midagi muud üle ei jää. Ma ei oska siin küll midagi muud soovitada, et tuleb ikka minna kas psühholoogi või psühhiaatri vastuvõtule. Kui noormees ise ei taha minna, ehk siis lähete ise ja kirjeldate noormehe probleeme lähemalt, et too psühholoog või psühhiaater saaks kuidagi aimu, mis toimub ja kuidas seda tuleks käsitleda.
HK