Mida teha, kui armastan inimest, kes on teadmata suunas kadunud ja kusjuures ilma igasuguse tüli või lahkuminekusõnadeta? Me ei elanud koos, kuid me pidime seda alustama ja siis ta kadus. Millegipärast ei suuda ma uskuda, et asi oli tunnete puudumises, ta armastas mind kindlasti, seda kirjeldama hakata lihtsalt ei saa, kiri läheks liiga pikaks. Üks põhjus võis olla tema liigjoomine ja võib-olla tuleb ta isegi tagasi, kuid mida sinnani teha? Igatsus on tekitanud minus sellise depressiooni ,ma tahaksin seelest tundest loobuda, kuid samas jälle kardan ka. Kui ta tuleb tagasi ...Aga kui ei tule...Kuidas seda teada saada ja kas ma peaksin kuidagi sellest üle saama ja püüdma siiski edasi eluga minna?
Selgituseks veel niipalju, et olen ilma tööta ja mul pole muud elumõttet kui armastus konkreetselt just tema vastu. Psühholoogi vastuvõtule minna pole mul võimalik-pole haigekassat ja raha ka mitte. Äkki suudate aidata ?
hall hiireke ,29 a naine

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Ärge lukustage end halli hiirekese nahka! Igas inimeses on omad võlud, jõud ja võimed. Mõelge sellele, kas on mõistlik iga hetk mõelda sellele, kas noormees tuleb tagasi või ei. Sellele nii mõeldes olete emotsionaalselt nii seotud, et muudeks mõteteks pole kohta. Teie mõtlemine tema tulekust teda siiski kohe kohale ei too. Üritage mõelga oma elust edasi, jättes kõrvale ootuse. Tuleb ta kindlasti Teie ellu tagasi, kuid millal, pole teada. Enda vaevamine ootusega ja tema käitumisele põhjuste leidmisega Te oma olukorda kergemaks ei tee ja vastuseid Teie küsimustele saab ta ise tulevikus anda.
Seniks sisustage oma aeg mingi tegevusega, see annab mõtetele teise suuna.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.