tere! ma tahtsin küsida seda, et kui mul mingi mure on, mis on mind juba pikemat aega vaevanud, siis kas ma võin koolipsühholoogi poole pöörduda ning kas meie vahelised vestlused jäävad ikka ``meie vahele``?( kas mingeid isikuandmeid küsitakse ka või?)
üks asi veel. kui oma murest räägin ning nutt peale tuleb, siis kas see on normaalne kui ma end emotsionaalselt välja elan?( tundub natuke naljakas)
suured tänud
ann

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Jah, need asjad jäävad omavahele. Iga psühholoogi ametieetika juurde kuulub kliendiga vestluste sisu salajas pidamine.
Ma ei tea, kuidas Teie koolipsühholoogi puhul see on, aga mõnikord võidakse Teilt ka isikuandmeid küsida. Kuid ka nende isikuandmete säilitamise kohta kehtivad väga ranged reeglid ja kõik, kel on mingil põhjusel vaja teada oma kliendi isikuandmeid, peavad neid andmeid hoolega kaitsma võõrastesse kätesse sattumast.
Igati on okei, kui Te oma tundeid välja elate. Te võite nutta kui tahate, rõõmu või viha väljendada või mis tahes asja teha. Olge ainult kena ja ärge oma psühholoogi lööge ega tema mööblit lõhkuge.
Parimate soovidega,
HK