antud juhul ei ole tegemist minu enda looga, ausalt!
nimelt minu parim sõber ja ka kallim kannatab tõsise depressiooni all. tal on hetki kus ta lithsalt ei suuda teha muud kui vahtida tühjusesse ja isegi nutta. ta teab et tal on raskusi enda avamisega, kuid ta seda üritab. ta on öelnud et kõige taga on probleem: ta ei ole oma eluga rahul. näiliselt on tal kõik olemas, kuid ta ei leia oma kohta maailmas. ta on küll veel suhteliselt noor -17. kuid siiski on tema jaoks kriitiline otsustamise aeg. lisaks sellele kannatab ta õudusunenägude all. painajalikud unenäod mis lihtsalt kurnavad teda, seda on näha. ma olen ise ka kunagi midagi selletaolist läbi elanud ja mul see oli mööduv. temal on see aga olnud nii kaua kuni ta ise mäletab. mida peaksin tegema mina? kas üritama tema pähe ronida nö või peaksin tal lihtsalt olla laskma? üldse mis sellises situatsioonis tegema peaksin? või peaks tema?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui sõber tahab vahel olla üksi oma mõtetega, siis olgu tal see õigus. Kui Sulle tundub, et seda juhtub väga tihti, siis püüa ta mõtteid mujale juhtida. Kui ta keeldub vestlustest, siis ürita mingi tegevus välja mõelda ja ta sellisest tardumusest välja viia. Ära jäta teda üksi, ole tema jaoks olemas. Võib ju olla, et ta siiski tahab oma probleemidest rääkida, siis ole tema jaoks kannatlik kuulaja. Kui te siiski arutatud ei saa, ürita ta psühholoogi juurde juhtida. Spetsialisti abiga jõuate kiiremini mingile lahendusele.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.