TERE!
Minu abikaasaga juhtub pidevalt igasuguseid asju, sest ta on väga hea südamega ja tal ei ole oma kindlakskujunenud vaateid, kuigi ta on juba 32.a. vana. Viimane sündmus oli selline, millest olen tõeliselt vapustatud ja ei tea kuidas edasi elada. Nimelt, õhtul helistas mees nimega X (see mees oli kunagi meile nö.sulaseks, sest tänu abikaasa heausklikkusele mängis ta üle 10000.-kr. meie raha maha ja on siiani selle raha võlgu,ning minu abikaasa usub ja kuulab millegipärast tema juttu ikka paremini, kui minu ) ja kutsus ta öösel kell 23,00 välja, Xil olevat abi vaja ja minu mees, kes ei oska ei öelda, läkski, öeldes et tuleb varsti tagasi. Kuna ka meie väike laps jäi parajasti haigeks, ei maganud ma kuigi sügavalt ja kuulsin, kuidas mees mul vahepeal koju tuli, aga ainult selleks, et kohe jälle ära minna. Vaatasin, et ei lähe midagi ütlema ja magan edasi, kui ma uuesti ärkasin, hakkas kell 4,00 saama ja kuulsin, et mingi jutuvadin käib, selgus et ta oli oma "sõbra" Xga keldris, õlleuimas. Panin end riide ja läksin keldri, ning palusin mehel üles tulla, aga see X hakkas mind sõimama, igasuguseid jõledusi suust välja ütlema, läksin nii närvi, et hakkasin röökima, käskisin mehe jalamaid voodi tulla. Too X võttis ka oma õlled,ühe tegi ta aga lahti ja jõi sealt sõõmu, kui ta aga minema hakks haaras uue kinnise pudeli ja ütles et see lahtine on minu mehe õlu. Sõimlesime välis-ukseni, X muudkui sõimles mind igasuguste rõvedustega, siis kallasin Xi tolle lahtise õllega üle, X lahkus ja mees ronis voodisse. Hommikul ei öeldud ta midagi, minu nõudeks oli vaid see, et toda Xi ma enam meie korteris ja selle läheduses näha ei soovi, ega suuda. Mees ütles, et jajah. KUIDAS SELLIST PROBLEEMI,OLEKSIN PIDANUD LAHENDAMA JA MIDA PEAN EDASI TEGEMA, ET SAADA ÜLE OMA TOHUTUST VIHAST NII TOLLE Xi, KUI OMA ABIKAASA VASTU. Ma lihtsalt enam ei suuda, meie peret on viimasel ajal, tänu abikaasale, tabanud niipalju igasuguseid halbu asju, et ma ei tahagi enam temaga koos elada, aga raha, et mujale elama minna, mul ka ei ole??????
Ehk suudate midagi asjalikku soovitada, mida saan ka kohe rakendada.
Kõike paremat soovides, Päike .

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Päike,
Hea,et kirjutasid oma probleemist.Loodan,et peale kirjutamist olid Sa kohe veidi rahulikum. Tegid hästi, lahendades olukorda nii, nagu lahendasid.Õlut joonud inimene käitub tihti ettearvamatult ja siis püüda olukorda lahendada diplomaatiliselt on tulutu.
Loodan, et oled oma mehega rahu sõlminud ja seda olukorda rahulikult arutanud.Kirjutad,et Sul on heasüdamlik mees, kuid tal ei ole kindlakskujunenud vaateid.
Sinu ootused mehele on ehk liiga suured ja kas Sa oled ka mehele rääkinud oma ootustest?
Ülessanne Sulle: püüa paar nädalat oma mehe käitumises märgata ainult seda, mida ta teeb hästi ja mõtle siis oma tunnete üle.
Ära unusta, et ka mees vajab Sinu toetust ja meestel on raske oma probleemidest rääkida.
Mees nimega X on võib-olla mängur (sõltlane) ja tema suhtes võiks sel juhul olla ettevaatlikum.
Palju kannatlikkust ja jõudu soovides,
Irene.