Ma juba korra kirjutasin teile ja te soovitasite mul kiiresti psühhiaatri juurde minna. Mina aga kardan et äkki teevad ravimid minu olukorra hullemaks, näiteks jäängi selliseks kurvaks ja masendunud inimeseks. või äkki lähen ültse hulluks ja pannakse haiglasse. Ma kardan tulla arsti juurde sest psühhiaater ju ravib ravimitega ja ma olen nendest lugenud kahjuks halba ja paraku ravimite headest omadustest on suhteliselt vähe räägitud. Põhiline mis mind häirib on värinad ja unetus.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere taas!
Teate, ma arvan, et masendunud ja kurvaks inimeseks jääte siis, kui Te oma seisundi ravimisega ei tegele. Need värinad ja unetus ei ole niisama heat peast tulnud. Ja selleks, et välja uurida, kust ja miks see on, peaks arsti juurde minema. Kui Teil on jalg katki, siis Te lähete ju arsti juurde? Kui kuskilt valutab, siis kah. Kindlasti. Aga kui on masendus ja värinad ja unetus, miks siis mitte arsti juurde minna? Kui murdunud luudega tegeleb traumatoloog (vist?) siis masendunud meeleseisundiga psühhiaater. Kui Teil pea valutab, tarvitate valuvaigistit. Kui on masendus, siis antidepressanti. Niisama lihtne see asi ongi.
Niisiis, arsti juurde.
HK