kaua võib ja miks... 28.09.05 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

tere!
ma kohe ei oskagi alustada... , aga ma keeran nö aegajalt ära ja teen asju mida millest ma muidu mõtlen, st realiseerin. viimane kord kui endale liiga tegin küsisin endalt valjult, et miks, aga ikkagi tegin... vahel tundub et mind on justkui kaks, üks tavaline ja siis teine on selline depressiivne ja masendunud(ning agressiivne) pool ning nad pidevalt võitlevad. praegu on kehaliselt ka imelik seis, süda on paha ja midagi ei jõua teha, tegelikult on natuke ka nii et ei jõua isegi oma elulõpu mõtteid mõelda... ja siis on tunne, et kui on kergem, siis teisalt ei ole ka, et siis olen ka selle... koha pealt aktiivsem...!!!! nokk kinni saba lahti
arsti juures olen käinud ka, aga ei ole nii järjekindel ja teine asi on see, et pole võimeline ennast sundima, et võtta rohte ja nii ei saagi jagu. tahaks nagu ennast aidata aga samas pole selleks võimeline ja järjekindlust napib, ning nüüd tundub juba abi otsimine totrana, et kaua võib

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Totrana see asi püsibki, juhul kui midagi ei muuda. Tegutseda on vaja!
Igal inimese elu on nagu puu otsa ronimine: on "rõõmupuu" ja on ka "murepuu". Ja kus me ronime, see sõltub suuresti meist endist.
vt. neid puid bensiinijaama (Statoil) WC-s. Seal käsi pestes on võimalik ka veidi mõttelõnga pesta - rahulik ja puha.
Tohtri soovitused on ikka täitmiseks ja ka ise tuleb lahendeid otsida.
Oma muret tuleks ka Esivanematega jagada ja üheskoos siis lahendusi otsida.
Lahendused on olemas!
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Kõrvalmõjud

Tere.olen tarvitanud Citaleci üle aasta. Varem teinud pooleaastaseid kuure.Kas on võimalik kõrvalmõjude tekkimine pikaajalisel tarvitamisel.Tunnen peanaha tuimust ja üldse nagu oleks kehast vahepeal väljas, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kõrvaltoimete suhtes annab selgitusi raviarst. Miks nii kaua rohuvõtmist? Mida muud tervislikku olete teinud? Viis rühma harjutusi (sotsiaalsed, kehalised, vaimsed, hingelised, religioossed) - kuidas edenevad? ...

Loe edasi

antitepressandid

olen ligi1,5 a.võtnud tablette CITALEC 20MG.1 tabl.päevas,nüüd kirjutati tablette zoloft50mg. küsin kas on teada,et antud tabletid kahjustavad maksa.kas võib tarvitada alkoholi tableti kuuri ajal näit.kord ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kõik ravimid on põhjalikult uuritud ja maksa kahjustamine on välistatud. Kui maks on eelnevalt mõnel põhjusel kahjustatud, siis mõnikord mõnda rohtu ei anta. Seda arutage ravitohtriga. Mind huvitab aga ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: