rütmihäire 08.10.07 / Perearst

Külastaja küsib:

Olen 46 a suhteliselt terve ja heas vormis naisterahvas. Tunnen, et viimastel päevadel süda tudiseb ja väriseb periooditi rahuolekus nagu tallesaba, eriti segab see õhtul enne uinumist. Vahel on selle "värina" asemel ka lühiajaline tahhükardiahoog. Tekkis see häda peale haimoriidi põdemist ja ninast polüübi eemaldamist eelmisel nädalal, ka füüsiline ja psüühiline koormus on olnud viimasel kuul tavalisest suurem. Mingit väsimust ega ärevust ei kaeba. Kuidas sellest hädast vabaneda?

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere
Soovitan kiiremas korras minna kas perearsti vastuvõtule või haigla EMO osakonda ja lasta südant kontrollida. Kui selgub, et tegemist on nt kodade virvendustüüpi rütmihäirega, aitab varasem ravi kiiremini lahendada olukorra. EMO-s ei tohiks keegi pahaseks saada, kuna on tegemist rütmihäire kahtlusega ja aeg loeb.
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi
Istanbul, 09.10.2007

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

Xalacom silmatilgad

tere
ämmal mure : silmatilgad tekitavad südame arütmia enesetunde järgi.Kas seda rohtu tohib ta kasutada, kui pakendi infolehel on kirjas kõrvalmõjudest ka see sümtom. Perearst räägib, et oi sellisest ...

Kristi Otsmaa

Vastas dr Kristi Otsmaa

Tere!
Vabandan, et minu vastus tehnilistel põhjustel hilineb.
Teie kirjast saan aru, et peale Xalacomi silmatilkade manustamist tekkinud südamerütmihäire on hetkel tuvastatud vaid subjektiivselt ...

Loe edasi

Fa paroxysmalis

Tere, dr. Madis Veskimägi! Küsimus puudutab kardioloogia valdkonda, praegu selles rubriigis aga ei vastata. Teie olete selline tore arst, mulle meeldib kohe, kui tohtril selline soe suhtlemis-stiil on. ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Üldiselt on paroksüsmaalne kodade virvendus healoomuline rütmihäire, mis tuleb ja läheb ise. Võime teha näo, et ravime, kuid sellel sageli veenvat toimet pole. Patsienti kurnab teadmine, et ...

Loe edasi

Südamevahelöögid

Tere! Olen 30-ne aastane naine,kahe lapse ema.Mure on selline, et mul on deagnoositud VES-id. Minu arst ütles, et ma ravi ei vaja(352 ves päevas), aga ma lugesin eile tervise portaalist, et ves-id on eluohtlikud.Vahel ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Nende VESidega on nii, et kui nad kipuvad esinema seeriatena, ja väga arvukalt on ravi vajalik. Teiseks ravi näidustuseks on subjektiivselt ebameeldiv tunne. soovitan nõu pidada perearsti ja ...

Loe edasi

südamerütmihäiretest

Tere!
75-aastane,siiani hea tervisega/enesetundega naine,käis perearsti juures vererõhku kontrollimas.Selgus,et see oli liiga kõrge--200/90 Aga lisaks ehmatas arst teda tõdemusega,et tal on südamerütmihäire...aga ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Arsti juures viibimine on ise suure emotsionaalse stressi põhjuseks, miks ei tea. arst on kõigest inimene ja ükstaspuha kui leebelt ja rahulikult ta haigega ka ei räägiks on osa inimesi lihtsalt ...

Loe edasi

ravimite koostoime

Kas eakam inimene, kes tarvitab mitmeid erinevaid ravimeid, võib sattuda olukorda, kus ravimid hakkavad avaldama ebasoovitavaid koostoimeid? 78-aastane naispatsient tarbib vererõhu alandajat, südamerohtu, ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tervist
Mulle tundub asi kahtlane: üldjuhul peaks olema vererõhurohi, südameravim ja rütmihäire preparaat üks ja sama medikament, vähemalt on võimalik valida 1 tablett millel on kõik need toimed ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi