Hormoonide sobimatus? 01.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere
Kaks aastat tagasi, 7 kuud pärast lapse sündi, hakkasin esmakordselt võtma rasestumisvastaseid tablette Cilest. Eelnenud aastatel proovisin erinevaid hormoontablette (Diane35, Femoden, Marvelon), kuid alati tekkis verejooks, mis kuuri ajal ei lõppenudki. Cilestiga seda probleemi ei olnud. Küll aga tekkis rinnanibudesse põletik. Olen käinud selle murega nahaarsti ja günekoloogi juures ning mammograafis. Igalt poolt on antud vastus, et tegemist on nahaärritusega. Väljakirjutatud erinevad salvid teevad põletiku üksnes hullemaks. Kõige paremini rahustab Decubal kreem, kuid põletik päris ära ei kao. Saan kanda ainult puuvillast pesu. Kuu aega tabletipausi vähendas veidi punetust.
Lõpuks arvas perearst, et ehk ma kuulun nende hulka, kes ei talu beebipillides sisalduvat hormooni. Nüüd võtan Minulet`i, kus gestodeni hulk on väiksem kui Cilest´is, kuid põletik on isegi hullem.
Kuidas peaksin toimima edasi?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Kui pillid ei sobi , siis soovitan emakasisest vahendit (spiraali).
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

karvade eemaldamine

Tere!
Ma ei tea, kas esitan oma küsimuse just päris õiges kohas.
Olen 21 aastane neiu.Mul on selline küsimus,kolm kuud tagsi hakkasid kasvama mul näol ja kehal karvad.Mitte väga palju ,aga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi poole ja paluge määrata vereseerumis hormoonide sisaldus.Lohutuseks Teile,et neid naisi on piisavalt palju,kelle karvakasv on suurenenud ja samas on hormoonide ...

Loe edasi

menstruatsioon

mul selline probleem ,et mul oleksid päevad pidanud hakkama 22oktoobril, minu arvestuse järgi, aga ei hakkanud. augustis ja septembris ma võtsin hormoontablette, siis oli kõik korras aga nüüd millegi pärast ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Peale hormoontablettide lõpetamist on menstruatsiooni lühiajaline peetus küllalt sagedane ilming.Viitab see ikkagi hormoonide vähesusele organismis.Kui menstruatsioon kuu aja mõõdudes ei tule,siis ...

Loe edasi

Üleminekuea probleemid.

Tere.
Olen 54 aastane naine.Olin 50,kui mul tekkisid tervisega tõsised probleemid-vererõhk kõikus.Tavaliselt oli ta mul madal, siis kerkis 200/110.Tarvitasin esialgu plaastreid,siis Activelle tablette.Lõpetasin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Hormoonide taset saab ja tulebki mõõta günekoloogi juures enne kui hormoonravi jätkata ja otsustada,milline preparaat on Teie jaoks kõige sobilikum.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

HORMOONID

Tere!Mures hormoonide pärast.Tahaksin teada kas kELPAMAX-i söömine võib muuta mu hormoonide tasakaalu.Nimelt tahame last saada ja praegu teen hormooni proove.Tänades .. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Hormoonesee ei mõjuta.oluline on,et teeksite hormoonuuringud hommikul,eelõhtul ei tohi olla vahekorras,ega süüa teravaid ja rasvaseid toite,hommikul soovitaks olla söömata.Dr.Kadastik

Loe edasi

Hormoonide analüüsist

Tere ! Minul on selline mure, tahaksin lasta määrata oma hormoonide sisaldust, kuna minul esineb juba pikemat aega nii rindadel (rinnanibu ümbruses) kui ka näol, täpsemalt koonu otsas, liigselt palju karvu, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! on võimalus määrata hormoonide taset kas Tähe Erakliinikus,Tartus,tel.(07348145) vöi ELITE Kliinikus,Tartus ,tel(07409930).Võtan mõlemas kliinikus vastu ja saatekirja ei ole tarvis.

Loe edasi

hormoonide kasutamisest..

Olen läbi teinud hulgaliselt gün.operatsioone , kuni 35 aastasena lõigati välja emakas, emakakael jäi alles, samuti üks munasari. Nüüd olen 48 aastane ja vahepeal mingeid hormoone tarvitanud pole. Viimase ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kõigepealt peaksite kontrollima ära oma hormoonide sisalduse ja siis otsustama,kas vajate praegu mingit ravi või ei.Arvan,et peaaegu kõik naised vajavad mingil eluperioodil hormoonasendusravi ja ei ole ...

Loe edasi

Kilpnääre

Tere! Mul opereeriti emaka healoomuline tsüst. Hilisemal uueumusel selgus, et selle põhjustas kilpnäärme struuma. Endokrinoloog lubas kirjutada mingid jooditabletid.

Arvan, et kõigest sellest ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Palun tulge minu vastuvõtule ja arutame neid probleeme koos hormoonide basaalnivoo määramisega.

Loe edasi

hormoonasendusravi

olen 52-aastane naine.Menstruatsioonid käivad ebaühtlaselt.Rinnas leiti tsüst ,Tallinna Onkoloogiadispanseris võeti proov.Pahaloomulist kasvajat ei ole.Kas hormoonasendusravi on sellisel juhul täielikult ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Arvan,et peaksite pöörduma günekoloogi poole,kes määrab ära Teie hormoonide basaalnivoo ja vastavalt sellele määrab ka Teile individuaalse ravi.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi