jalavalu 01.10.07 / Üldkirurgia

Külastaja küsib:

tere.ei tea kas esitan oma küsimuse õigele arstile aga perearst just kirurgile tahabki saata.kunas sinna pääsen alles 2nädalapärast siis palun praegu teie abi ja nõu.mure selline.3kuud tagasi tundsin oma jalasääri imelikult,hakkasid justkui õhetama ja kuumama aga katsudes kuumad ei olnud.tunne oli selline nagu säärtesse oleks justkui kõvad tükid tekkinud mis häirisid liikumisel.algul jalad paiste ei läinud aga nüüd on sääremarjad vahel justkui kõvad ja jalad tükivad tihti paistetama pahkluuni ning õrnalt ka labad.kannaalused närvipunktid on ka valulikud.on esinenud ka ebameeldivaid torkivaid valusid kubemes.perearst ei leia et midagi tõsist oleks,tahtis depressante kirjutada öeldes et liiga palju muretsen.olen teinud arcox-i ja diclofenaki kuurid läbi aga pole aidanud.määrin troxevasiini ja lioton geeliga ning olen tihedamalt hakanud valuvaigistit kasutama sest tunnen et määrimine ka ei aita.olen 38a.hooldaja haiglas-seega püstijalatööline.kunagi varem pole sellist asja olnud.oskaksite öelda millega tegu.ette tänades .Marit

Arst vastas:

Jaan Tepp

dr Jaan Tepp

Üldkirurg

Põhja Eesti Regionaalhaigla

Tegu võib olla perifeerse venoosse puudulikkusega, mille leevendamiseks soovitaksin tugisukki. Kõiki Teie hädasid - torkivad valud kubemes, sellega seletada on raske. Arvan, et peaksite end siiski kirurgile näitama. 2 nädalat pole ju 3 kuu kõrval pikk aeg.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Üldkirurgia

Mädanemoodustis ristluu piirkonnas

Tere. veritsus ristluu piirkonnas oli aktiivsem viimasel nädalal. praeguseks saan salvimääret sinna piirkonda. lisaks on tekkinud valu paremajala alumises piirkonnas päkk a osas, ja sögelevad varvastevahed ...

Jaan Tepp

Vastas dr Jaan Tepp

Ristluupiirkonna mädanik võiks olla pilonidaalsiinus, kuid selle raviks kasutatav Doloproct on hemorroidide raviks kasutatav preparaat. Seetõttu ilma nägemata ei oska seisukohta võtta. Jalavalu ja varbavahede ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: