Põieprobleem peale operatsiooni 30.03.08 / Uroloogia

Külastaja küsib:

Tere

Mure järgmine. 12 päeva tagasi tehti mul günekoloogiline operatsioon lahtise kõhuhaavaga. Et tundsin end hästi, lubati mind haiglast välja 2. päeval peale oppi. Kõik oli hästi, kuni kolmandal päeval tekkisid hirmsad külmavärinad, tõusis palavik (38,2) ning urineerida oli valus ning uriin verine. Ka üldenesetunne oli ikka väga halb. Et tegemist oli riigipühaga, sõitsime tagasi haiglasse, kus günekoloog mind läbi vaatas, tõdes, et operatsiooni poole pealt on kõik korras, ning lasi teha uriini (leukotsüüdid 500), valk 1,50) ja vere analüüsid (WBC 14,88). Raviks kirjutati nitrofurantoini, mida kohe ka võtma hakkasin. Enesetunne läks ruttu paremaks, palavik alla. Et need tabletid tekitavad mul maovalu, jätsin 4 tbl topsist võtmata ehk võtsin 4 päeva 4 tbl. 3. päeval peale tablettide võtmise järelejätmist ärkasin öösel taas põievalu peale, hommikuks tõusis palavik 37,8. Nii et sama seis. Võtsin ülejäänud 4 tbl ära, valu läks ära. Väike palavik on siiani.
Küsin nõu: kuidas edasi? Perarsti peale ma ei looda, kuna vestlesin temaga telefoni teel ja ta arvas, et tema ei peaks minuga üldse tegelema, et mingu haiglasse ja las nad teevad uued analüüsid. Et meil on perekonnas arst, sain lisaks ka nitrofuratoini tabette, kuid kui kaua ma tohin neid võtta, kus saaksin analüüsid teha? Organism on peale oppi ilmselt väga nõrk.
Olen tõesti nõutu, kust saada abi?

Arst vastas:

dr Ülo Zirel

Uroloog

Põhja Eesti Regionaalhaigla, uroloogia osakond

Tere,
see on tõsi, et perearstid väga ei taha opereeritud haigetega tegelda. Soovitan teil siiski pöörduda teid opereerinud naistearsti vastuvõtule või helistada talle ja leppida kohtumisaeg kokku. Tema siiski vastutab tehtud operatsiooni eest. Palavik ja valu on põletiku tunnused ning konkreetsel juhul näen 2 võimalikku põhjust: kõhuõõnde põie taha on moodustunud abstsess e. mädanik, mida 3. op järgsel päeval valvearst ei pruukinud tunda. 2. võimalus, kui teil oli op ajal ja selle järel kusepõies kateeter, siis sattus põide haiglamikroobe, mis tekitasid põletikku.
Seega tuleks teid uurida kõhuõõne sisese abstsessi suhtes ja teha uriinikülv mikroobide olemasolu selgitamiseks.
Taoline kaootiline aladoosis nitrofurantoini tarvitamine ei vii kuhugi.
Ülo Zirel

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Uroloogia

Testosteroon

Kas oskate öelda, kuidas tõsta testosterooni taset. Käisin eile mõõtmas ja näit oli 6 nmol/l. See on vist väga madal.
Söömine on suht tavaline. Kuigi sealiha ei taha. Kana ja muu loomne värk läheb ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Asjaolude täpsemaks hindamiseks oleks vaja teada, kas olete ka varem testosterooni taset mõõtnud, mis kell andsite vereanalüüsi, kui vana olete ja kuidas üldiselt tervisega olukord on, ...

Loe edasi

Uriin roheline

Umbes kuu aega tagasi märkasin ühel hommikul, et uriin on helerohelist värvi. Kuna järgmisel päeval oli taas normaalset värvi, siis ei pööranud sellele tähelepanu.
Täna hommikul oli uriin taas roheline. ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Uriin rohelist värvi ei normaalselt ei ole. Värvus võib varieeruda valgest tumekollaseni ja sõltuda tarbitud vee kogusest ja ka söödud toidust. Näiteks peet teeb uriini punaseks. Asparaagus ...

Loe edasi

Liikuv munand

Tere, probleem on selline, et ükspäev avastasn, et üks munand on ära kadunud ja leidsin ta ülevalt poolt ja lükkasin oma pessa tagasi, aga tal meeldib ikka aeg ajalt minema minna õigest kohast. Kuhu ma ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Kui munand veidi liigub ja on reeglina ikka oma õiges kohas, siis ei pea midagi ette võtma. Vajadusel võite pöörduda uroloogi või meestearsti poole. Munandid võivad ka normaalselt olla ...

Loe edasi

Täpid munandil

Mõned päevad tagasi tundsin vasakus munandis kerget sügelust, algul ei pööranud sellele suurt tähelepanu, kuid hiljem vaadates märkasin seal musti täpikesi ja katsudes on valulik,ehk oskate midagi öelda ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Munandivalu korral tasub pöörduda meestearsti või uroloogi poole. Juhul kui valu on väga tugev, siis erakorralise meditsiini osakonda. Tegemist võib olla põletikuga munandis või ka põletikuga ...

Loe edasi

TURSE PEENISE KÕRVAL

Nädala eest tekkis justkui paistetus peenise vasakule poolele - see on ka visuaalselt vaadates justkui paistes ja katsudes kõvem kui vasak pool. Hommikul kui lebada ei paista see väga välja aga tõustes ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Osalt on need kaebused nagu songale viitavad ja seega soovitan kindlasti arsti poole pöörduda, et olukorda täpselt hinnata. Song on kõhukelmega kaetud kõhukoopa elundi või selle osa väljasopis-tumine ...

Loe edasi

Urineerimise probleem

Pikemat aega piinab probleem, kus peale urineerimist lekib püksi uriini. Kui probleem aastaid tagasi algas, olid vaid mõned üksikud tilgad, kuid nüüd juba tuleb püksi ebameeldivalt palju uriini. Urineerimas ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Kirjeldatud kaebus võib viidata probleemile eesnäärmes (nt prostatiit) ja soovitan seega pöörduda meestearsti poole, et olukorda uurida ja vajalikud analüüsid teha. Üldiselt on võimalik ...

Loe edasi

Erektsiooni häired

Alguses on erektsioon, aga siis kaob ära.

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Erektsiooniga seotud mured võivad olla põhjustatud mitmetest asjaoludest, s.h. põletikud kuseteedes, eesnäärmehaigused, stress, ülekaal, veresoonkonna haigused, muutused hormoonsüsteemis ...

Loe edasi

Peeniseprobleem

Mul on peenisega probleem, ei tea täpselt, milles viga on, aga olen küsinud paljudelt, mõned räägivad, et tegu on munandivähiga, ma ise seda ei tea, aga vaadake kindlasti pilti
http://www.upload ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Peenisekõverust munandivähiks kindlasti pidada ei saa. Tegemist võib olla muutusega peenise sisekestades, mis põhjustavad sellist peenisekõverust ja soovitan pöörduda arsti poole, et ...

Loe edasi

Gilberti sündroom ja finasteriid

Kas Gilberti sündroom võis mõjutada finasteriidi metabolismi ja võimendada ravimi kõrvaltoimeid? Hommikusi erektsioone ei esine pärast selle võtmist enam nii sageli ning sperma on vesisem ja läbipaistvam ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Gilberti sündroomi ja finasteriidi metabolismi seoste osas paraku tõenduspõhiseid teadmisi ei ole. Olukorra hindamiseks on lisateabena oluline arvestada ka sellega, kaua finasteeriidi ...

Loe edasi

Seksuaalsuse vähesus

Tere

Probleem on selles, et mul puudub huvi seksi vastu. Olen käinud sellega ka meestekliinikus arsti juures kus kirjutati välja "Vasonit retard 600mg " 2x päevas. Samuti võtan vitamiin E ...

Meestearst Kristjan Pomm

Vastas dr Meestearst Kristjan Pomm

Tere

Täpsema vastuse andmiseks oleks hea teada ka lisnäitajaid Teie tervise osas (meessuguhormoon, kehakaal, vererõhk jne.), usutavasti nende osas ka kliinikus juba uuriti ja soovitan seega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi