Toit 2 aastasele 05.01.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mis eluaastast tohib anda heeringat, muna valget, peekonit? Kas 2a lapsele on sobilik? Lapsel tekkis palavik, kõhulahtisust, punased punnid kehal.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nimetatud toiduained võivad mõnikord kaheaastase menüüsse kuuluda, eeldusel, et kogused vastavad lapse ealistele vajadustele ning et toiduained (heeringas, peekon) pole tugevalt üle töödeldud ega liialt soolased. Palavikku ükski neist toisuainetest esile ei kutsu ning siin oli eeldatavasti tekkinud haigusnähtudel siiski mingi muu põhjus.
Parimatega, dr. Ehala