Ei tunne soola maitset 03.01.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, juba pikemat aega olen märganud, et ma ei tunne nö soola maitset. Söön ise pigem magedaid toite kuid erisust märkan kui joon Borjomi vett siis see maitseb nagu tavaline vesi kuigi varasemalt ei saanud seda eriti juua. Mingeid ravimeid ei võta ainult D-vitamiini
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maitsetaju muutused on sageli seotud ninaneelu-, kõrva- ning hammaste ja/või igemete haigustega. Samuti võivad muutused maitsete tajumisel kaasuda üldise vitamiinivaegusega .
Parimatega, dr. Ehala