konsultatsioon 03.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
tahan rasvaprotsenti alandada ning korrigeerida mõned toitumisharjumused, öelge palun, kas Tartus on mõni arst, kelle poole saaks sellega pöörduda?
Ette tänades,
Maria
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võite pöörduda Tartus Esmedi meditsiinikeskusesse (Ülikooli t 4, tasulisele vastuvõtule registreerimine toimub telefonil 745 6478, koduleht www.esmed.ee), kus on avatud kaalukabinet. Esmaseid nõuandeid võiksite aga küsida ka oma perearstilt.
Heade soovidega, dr.Ehala