Pidev magusavajadus 12.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!Olen 22-aastane ning terve elu olen söönud palju magusat, kuid nüüd on see hakanud juba häirima. Muidu olen heas vormis ja tervis on korras, kui vaevab pidev suhkruvajadus. Võimalus, et päevas ühtegi sokolaadi või muud sellist ei söö, on olnud viimased paar aastat täiesti välistatud. Ning seda enamasti suurtes kogustes. Olen proovinud kroomitablette kuna need pidid magusaisu vähendama kuid need ei mõjunud. Seega sooviksin teada, kas oskate pakkuda mõnd toidulisandit vms.
Tänan ette
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tavaliselt on suur magusavajadus seotud üldiste valede toitumisharjumustega. Süüakse toitu, mis tõstab liiga kiirelt veresuhkrut, millele järgneb siis kiire langus ja kõhutühjuse teke. Kas ka teie puhul see paika peab, ei oska ilma teie toitumisharjumusi teadmata kahjuks öelda. Tulge vastuvõtule ja vaatame teie päevamenüüd koos üle (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala