mure 16.03.05 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere. Kasutasin beebipille Cilest järjest 6 aastat (vanus 29). Nüüd viimased 2 aastat olen tablettidest loobunud. Päevad on olnud vahelduva eduga 30-34 päeva järel. Kuna ma mehega elan nö visiitabielu, st üks ühes ja teine teises linnas, siis rasestumine on siiani nö vaid unistus olnud :( (näeme lihtsalt väga harva ) Viimasel kuul toimus aga midagi ...nimelt 36 päeval (01.03.05) hakkas vaid määrima ja seda 4 päeva (hetkeks lootsin, et olen rase, kuid test näitas vastupidist), siis hakkasid nö õiged päevad ja kestvusega ca 7 päeva (tavalise 5 asemel) ning siis jälle päris mitu päeva lisaks nö määrimist. Kokku nö lausa 2 nädalat :( Nüüdseks on määrmine möödas, kuid kummaline tuikamine pisut nabast allpool on juba teist päeva. Kas ma peaksin muretsema või võis olla see lihtsalt tsüklihäire?

Ette tänades ning peatset kevadet soovides

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Teid on raske aidata , ilma Teid nägemata. Suure tõenäosusega oli Teil tsüklihäire, kuid võimalik on ka põletiku esinemine. Soovitan ikkagi leida võimalus naistearsti poole pöördumiseks. Tsüklihäire ja valudega saate pöörduda ka valvekabinetti.
Edu Teile soovides Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

mure

Tere.Olen 31a.Kas on võimalik jääda rasedaks kaks kuud hiljem peale vahekorda

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik


Tere. Ei ole kohe üldse võimalik. Dr kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: