Olen mures oma 12 aastase lapse (poiss)pärast. Lihtsalt ei oska edasi minna.Nimelt tal on tekkinud täielik trots kooli vastu, temaga vesteldes tuleb välja nagu kõik teeks talle liiga, kõik pahandused nagu teeks tema, kuigi ta väidab ,et see nii ei ole , sageli ütleb ah mis ma ikka pingutan nagunii teen halvasti, nagunii jään mina süüdi. Klassijuhatajaga vesteldes tuleb välja nagu teekski tema ainult pahandusi ja pealeselle õigustavat ennast. Senini oli temaga kõik korras asi tekkis selle õppeaasta teisest veerandist. Enam ei osa kas uskuda poissi või õpetajat.
Poisil peaks olema arstliku komisjoni otsusega tagatud lisaaeg tööde tegemiseks ja ka lisatunnid mida ta ei saa. Öeldakse.et sellest ei ole midagi kasu ta nagunii ei viidsi midagi teha. Minu arvamus on , et ta lihtsalt ei saa asjast nii kiiresti aru kui teised , seda on ütelnud ka psüholoog ja neuroloog. Mida teha? Äkki oskate mulle nõu anda. Üldiselt olen juba tema pärast hirmul.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Uskuge Teie oma poega, sellega aitate tema enesekindlust tõsta. Püüdke pojaga kodus koos õppida, või lihtsalt olla tema kõrval, kui ta teeb koduseid ülesandeid. Oluline on, et poisil tekkiks huvi õppimise vastu. Tundke huvi kõige suhtes, mida ta koolis teeb ja hoiduge riidlemast. Kui koolis läks halvasti, siis lohutage teda. Leidke mingi võimalus poja huvi äratamiseks õppimise vastu. Lubage talle midagi toredat, kui ta suudab end veidi rohkem sundida tööd tegema. Alati kiitke teda, kui ta midagi on teinud.
Kui pojal on komisjoni otsus lisaajale ja tundidele, siis tuleks Teil veel kord paluda klassijuhatajat, et nad poega aitaksid, kui ta õpitust aru ei saa ja Teie ka ei suuda teda aidata.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.