Olen 15 aastat abielus. Meil on 6 aastane laps.Lapse jaoks jääb aega aina vähemaks,kuigi tahaks temaga rohkem tegeleda.Käin 2-kohaga tööl, üks koht on Tallinnas, teine põhineb komandeeringutel.Kui komandeeringus olen siis on mehe isa lapsega.Mees ise on väga närviline,ütleb halvasti ja karjub minu peale.Ta suitsetab väga palju, varem jõi ka üksinda, enam mitte. Probleem selles, et mina ei luba meie kodus suitsetada.Mina olen ka närviline ja nutan tihti ning enam ei maga hästi.Tahaksin küsida, kuidas ennast psühhohuligaani eest kaitsta ja kas ma võiksin hakata antidepressante võtma.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui nõustute tablette võtma, siis Te ei kaitse end, vaid annate alla!
Soovitan mõelda sellele, kas on vaja nii palju töötada, kas see teenitud raha korvab selle, et last näete vähe, ise olete väsinud ja närviline, suhteks mehega ei jää aega. Mõelge mehega koos, kuidas edasi elada nii, et suudaksite elu nautida ja elada koos lapsega heas, rahulikus kodus. Soovitan koos perega paariks päevaks minna mõnda SPA-sse ja lõõgastuda. Rääkige mõlemad oma ootustest teine teisele ja tulevikule, ning leppige kokku edaspidine käitumine. Mehele tuleb öelda, et armastate teda, kuid nii edasi elada ei suuda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.