Tere.
ma alustaksin juttu sellest,et kohtusin oma partneriga eelmise aasta sügisel.Me suhtlesime kirja teel ja armusime,esialgu armus tema rohkem,kui mina.Kuna meie vahemaa oli suur,siis kohtusime alles talvel.Meie armastus oli suur,otsustasime lapse saada.Kõik oli korras,kuni rasedaks jäin.rasedaks jäämine juhtus muidugi kohe ja ilmselt ehmatasin ma selle peale ära,et see kohe esimese korraga õnnestus.Ma muutusin täiesti koletiseks ja kohtlesin meest halvasti.Jõudsime nii kaugele,et me ei suhelnud peaaegu kaks kuud,kui see välja arvata,et saatsin talle väga halvustavaid sõimukirju.Lõpuks tuli mul mõistus tagasi ja ma kahetsen oma tegu nii kohutavalt ja ma armastan oma lapse isa väga palju.Aga ma tegin talle nii palju haiget,et ta selle paari kuuga lakkas mind armastamast.Me oleme temaga mõelnud,et äkki ta lihtsalt kardab uuesti haiget saada minu poolt ja on südame ümber müüri ehitanud.Ta tahaks mind uuesti armastada,aga praegu seda tunnet veel ei ole...Me oleme muidugi alles paar nädalat selle poole püüelnud.Ta ütleb,et tal oleks justkui jäätükk südames.Ta on nõus ka abi saamiseks kuhugi pöörduma.
Mida Teie arvate sellest loost? Kas võiks tegu olla kaitsemüüriga,mis ta enda ümber on ehitanud?Ja kas siin võiks olla veel võimalust kõik tunded taastada?
Kuhu meil probleemide lahendamiseks oleks kõige parem pöörduda?
Ette tänades,
J.P

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere J.P!
Raseduse algus võib mõnel naisel kulgeda keeruliselt. Teie puhul oli ka üllatusel suur osa, millega võib õigustada Teie ebameeldivat käitumist partneri suhtes. Te ei kirjuta etteheidete sisust, kuid nüüd tunnete enda seda külge ka ja kogemusest õpitakse. Loodan, et teiste solvamine jääb minevikku. Kui Te oma meest armastate ja seda talle ka selgeks teete, usun, et mees suudab ka oma sammud Teie poole astuda. Andke mehele aega. Kui tunnete, et ikka abi vajate, soovitan leida psühholoog, kes aitab sellest olukorrast edasi minna.
Vabandan, et vastus hilineb.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.