Olen 28-aastane naine. Probleem on selles, et mul puudub huvi seksi vastu. Võin olla nädalaid ilma, et mingi soov tekiks. Elan koos mehega, kes on püüdnud minust kuidagi aru saada, aga kui ma ei saa iseendastki aru? Olen mõelnud, et äkki konkreetselt tema just ei eruta mind, äkki kellegi teisega oleks kõik teisiti? Aga sel juhul ma ju peaksin vähemalt tundma, et vajan seksi? Ma ei tea kust ma peaksin abi otsimisega alustama.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma mõtlen, ehk Te peaksite arutama seda esiteks oma günekoloogiga. Kui Teil on "oma" arst, kellega Te saate selliseid asju arutada ja kel on ka piisavalt kogemusi. Siis võiks veel rääkida seksuoloogiga. Siingi portaalis on neid esindatud ja Te võite saata oma küsimuse talle või pöörduda vahetult mõne konsultatsioonile. Näiteks peaks olema seksuoloogi vastuvõtt Suur-Ameerika perenõuandlas. Ja siis, kui seal käidud ja nendega konsulteeritud, siis võiksite koos minna perekonnapsühhoterapeudi vastuvõtule.
See oleks minu arvates võimalik rida, kuidas proovida oma probleemiga tegelda. Ega see kerge ei ole, aga nii jätkata on veelgi raskem.
Parimate soovidega,
Harri Küünarpuu