olen hädas endaga, sest kogun tohutult pingeid endasse ja ei oska neid maandada, muretsen metsikult, kannaksin justkui suurt koormat endaga kaasas kogu aeg, nägu läheb murelikuks ja see hakkab juba tervise peale, mis väljendub tikides (käte, pea väristamine jm) . Samas on mul võrratu pere, toetav abikaasa toredad lapsed (6a ja 8kuune) Kas peaks psühholoogi poole pöörduma, kui siis kuhu, olen Võrus. KAs ma olen väga lootusetu juhtum?
Tahan sellest koormast vabaneda ja elada vabalt olla "mina ise" aktiivna ja rõõmsameelne.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kirjast ei selgu, kas Te olete mees, või naine. Arvan, et olete naine.
Kvaliteedi nõue enda tegevusele on Teil kõrge, see võib põhjustada pingeid. Lapsed on Teil selles eas, kus nad nõuavad suurt tähelepanu ja hoolt. Kõigi soovid ja heaolu on Teie jaoks oletatavasti esikohal. Soovitan rohkem endale mõelda, endale puhkust anda. Kui Te veidi rohkem enda heaolu eest seisate, ei tähenda see, et teised pere liikmed hooletusse jäävad. Soovitan rääkida mehega oma probleemist, suurest muretsemisest kõigi pärast ja leida võimalus koos perega puhata. Kindlasti on mees edaspidi Teile rohkem toeks ja oskab Teid "korrale" kutsuda, kui muretsemisega liiale lähete.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.