Mure väga suur....ei oska enam yldse olla..näitex....inimestega võimatu suhelda, kuna muutun väga närviliseks.....ei näita seda välja aga suhtlemine selletõttu väga raske igas situatsioonis.....käisin kunagi rääkimas ka psühholoogiga, kes kirjutas välja antidepressantid (ei aidanud..tegid isegi hullemaks) ja algul rahustid ka mida võtsin ja mis aitasid.....mida tegema pean??? (olen 23 noormees)

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui Teil on keegi sõber, keda usaldate (kasvõi natukene), siis paluge temalt abi. Kutsuge ta endale külla ja paluge teda rääkida, kuidas talle tundub Teie suhtlemisoskus. Olge valmis selleks, et kuulete võib olla midagi, mis Teile ei meeldi. Siis küsige temalt nõu, kuidas tema arvates Te võiksite julgemalt suhelda. Edasi tuleks lihtsalt harjutada. Paluge kaaslast, et ta tuleks Teiega koos välja, et olla Teile toeks. Minge koos seltskonda, kus saab neidudega suhelda. Ärge olge enda suhtes kriitiline, kui kohe suhtlemine väga ladusalt ei lähe. Mida enesekindlamaks saate, seda kergem suhelda on.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.