miks on nii et kui mees ei saa seda mis tahab,siis hakkab ta tülitsema ja ähvardama?ähvardab ta tavaliselt midagi lõhkuda(mis on minu vara)viimane kord lubas korterile tule otsa panna,kui temast eemale hoian,võttis ka hunniku nospa tablette sisse,õnneks neist midagi ei juhtunud.ka on ähvardanud ta mulle kallale tulla aga seda pole veel juhtunud,tunnen et tahaks kõikke korda saada aga ei suuda talle neid tigeduse ja viha purskeid ning ähvardusi andestada ja hoian temast füüsiliselt ja vaimselt distantsi,oleksin kui tühjaks imetud ja armastusest on järgi ainult kest.olen üritanud rääkida et läheks nõustaja juurde,ei õnnestu,öeldakse mida see võõras ikka nõu annab,ma ei tea mida teha ja kelle poole pöörduda,probleem on ka kindlesti tema lapsepõlves,aidake ja andke nõu kus saab tallinnas abi ja kui palju see maksab

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Tallinnas saab nõu igasugustes kohtades. Hinnad on ka erisugused. Kui Te tahate leida psühholoogi või psühhiaatrit Tallinnas ja Teil on interneti kasutamise võimalus, siis saab NETI-s otsingusõnad sisse lüües palju vastuseid selliste spetsialistide kohta. Sealt on Teil võimalik valida.
Kuulge, aga las ta siis mõnikord saab, mida tahab? Ehk siis ei lõhu. Iga inimene võib tunda ägedust, kui talle asju keelatakse. Mitte, et kõik hakkaksid lõhkuma, aga rahulolematud oleksid nad igal juhul. See, et Teie mees oma rahulolematust just niimoodi näitab, on ehk tema omapära?
HK