Lp. doktor,
Olen mehega 3 a. abielus ja meil on aastane laps. Selle aja jooksul on palju juhtunud, oleme korduvalt lahku-kokku kolinud, põhjuseks meie rasked iseloomud ja liigne temperamentsus ning armukadedus. Nende nn. lahusoldud perioodide ajal on tehtud aga kahetsusväärseid tegusid ja rohkem minu poolt. Oleme kõik selgeks rääkinud aga ikka ta tõstatab aegajalt esile.... Siiani ei saa ta üle. Nii me jageleme kogu aeg. kas lõpetada see elu?
Sest enam ei jaksa süüdistusi kuulata...... see tundub lõpmatu....

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie peres on kolm liiget ja üks on liiga väike, et kaasa rääkida otsuste tegemisel. Arvan, et tema tahaks sõna võtta küll ja tema soov on kindlasti see, et te kokku jääks. Kui te olete mehega lepituse sõlminud, siis tuleks see siduda lubadusega teineteisele etteheiteid hiljem mitte teha. Minevikku enam muuta ei saa, kuid halbadest kogemustest õpitakse küll. Te peaksite mehega koos veelkord oma ootustest teineteise rollile rääkima ja tegama mõlemad omapoolsed ettepanekud edaspidiseks kooseluks kui mees ja naine ja kui vastutustundlikud lapsevanemad. Raskusi ärge kartke, püüdke neid koos lahendada. Mulle tundub, et teie tunded teineteise vastu on soojad ja see on hea.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.