Tere!
Mul on 1 selline küsimus,et miks mul pidevalt on masendus ja miks ma kõike vihkan?Näitex vahest tekib niisama selline tunne et kohe lendab pea lõhki.
Ja peaaegu kõik inimesed käivad mulle närvidele,ma isegi ei saa aru miks,vahest on siuke tunne et ei saa kuhugi põgeneda ja pea on igast s**** täis ja seda ära ka võtta ei saa.Tapmismõtted on ka peas,aga mite enda tapmise(neid ka vahel old) aga just teisi tahax tappa(see kõlab veidi naljakalt niiguinii),vangi aint minna ei soovi.
Mulle meeldivad sellised filmid ja pildid netis,kus on igast veriseid asju,teisi ajavad need oksele.Endale olen ka jumal teab mitu auku sisse lõigand juba(sest siis rahunen maha ku verd näen).
Ise ma arvan et äkki mul lihtsalt puberteet,ma olen 16 aastane (poiss).
Ema isegi on mulle rääkind et kas ma ei sooviks minna arsti juurde,kuna mul pidavat tema meelest mingid närvihood peal käima,kus ma teen mõtlematuid asju.
Millest need asjad tekivad ,mul on ka peapõrutusi olnud ja migreenihood käivad ka ikka aeg-ajalt...
oeh..sai päris pikk...ma lõpetakski siinmaal ära vist siis...
palun kui aega leiate,siis vastake.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Palun mõtle sellistele küsimustele: Kas Sulle tundub, et Sulle pööratakse vähe tähelepanu kodus, koolis, mujal? Kas see on tegelikult nii, või tundub Sulle?
Kas Sa saad oma vanematega rääkida oma muredest? Kui vastad "ei"- kas Sa oled ise tahtnud nendega rääkida, või on Sind midagi takistanud seda tegemast? Kas Sul on mõni sõber, keda Sa usaldad? Räägi temaga oma murest. Sulle tundub, et Sind ümbritsev keskkond on ükskõikne, ei vääri usaldust ja sead kahtluse alla lähisuhted. Küsi vanemate käest, kas nad Sind armastavad ja ütle ka neile, mida Sa nende vastu tunned. Siis Sa koged, et Sa oled armastatud, nad hoolivad Sinust väga, kuid pole ehk osanud Sulle seda nii väljendada, et Sa seda ka igati mõistaks. Mine kallista ema ja ütle talle mõni kaunis ja soe sõna. Küllap tundub Sulle maailm ja elu siis veidi helgem. Kui oled ise teiste suhtes tähelepanelik ja hooliv, siis on ka kõik Sinu ümber hoolivamad. Siis muutub ka Sinu käitumine ja peavaludki ei kimbuta Sind enam.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.