tere!
mul tekkis küsimus, nimelt viimasel ajal olen kuidagi teatud tasandil pinges. Nin kuulsin alles oma isalt, et karjun öösiti ning täna ärakasin näitekes kell kolm ösel üles, mis pole üldse minulik, sest olen nagu karu talveunes, kui öösiti magan, vahel ei suuda isegi äratuskell mind üles äratada :) KAs see on asi, mille pärast muret tunda?
Ette tänades, 16 tütarlaps

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma arvan, et pinges olemine on raske. Mulle küll on. Kui see on raske, siis on see ju probleem. Arvatavasti on need unehäired ja unes rääkimine ja seda enam karjumine kuidagi seotud nende pingetega päeval. Aga ega pingetest muidu lahti ei saa, kui nendest peab kellegagi rääkima. Ma ei tea, kas seal kus Te elate on psühhiaatrit käepärast, keda Te usaldada võiksite. Või psühholoogi, kes saaks Teiega nendest pingetest rääkida ja koos leida, mis teha.
Rahu, ainult rahu!
HK