mul selline mure,et me oleme mehega juba peaaegu 3 aastat koos eland.ja tal on alati esikohal olnud tema sõbrad,eriti üks sõber ,kes teda allamäge sikutab,kui minuga probleeme tekib siis kipub alati selle nn sõbraga mõnuainete poole,alati sõimab mind erinevate solvangutega,kuigi ma olen nende kolme aasta jooksul alati kodus olnud ja midagi pole teinud.väga palju on ülbust temas siis kui ta on sõbraga koos ja ma helistan.ja kui koju tuleb siis hea et veel nurru ei löö!!!on palju ka selliseid juhuseid kus ta ei ilmu koju,eriti algab see periood suvel.mees on 21 ja mina naine siis 18.ja kui ma hakkan sellist rõvetat käitumist ära teenida,rääkima probleemist siis teda ei huvita ja ütleb vaid et ole vait ja kõik,me elame koos aga minu sõna tema elus on null.iga nädalavahetusel käib pidev joomine,ja kui ma kaasa tahan tulla siis ütleb mulle et mis sa seal ikka teed jne.pidev valetamine mulle,eriti kui on sõpradega koos ja kui küsin et millal sa koju tuled,tavaliselt kui küsin nii siis jõuab alati öösel.tööl käimine on ka nii et oma tahtmise järgi!on olnud ka ilusaid aegu.petnud on mind ka kaks korda,mitte intiimselt,kuid ka need on petmised,mina aga pole talle midagi teinud,et sellist käitumist ära teenida!mõtlesin et äkki on mure see et tal ema suri siis kui ta oli 12 aastane ja tema hoolealusex jäi vanaema,vanaisa,viimasega ta ei saand siis ültse läbi.kuigi ma näen et tal tunded mu vastu kestavad ja seksuaal elu suhteliselt korras.tahax ma kyll teada milles probleem on?!?äkki oskate nõu anda.
Tänan:)

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui Teid ei rahulda kooselu selle elukaaslasega, siis muuta saate enda käitumist või suhtumist olukorda. Kirjutage ühele pabeile kõik see, mis on Teie kooselus hästi ja teisele mis Teid häirib. Mõelge mõni päev ja vaadake kriitiliselt oma kirjutatu üle. Kui negatiivset on häirivalt palju, tuleks elukaaslasega rääkida sellest, millised on Teie ootused tema käitumisele ja püüdke leida mingi lahend. Kas mees suudab enda käitumist muuta nii, et Teie kas või veidi rohkem olukorraga rahul olete? Kui suudab, peate ise ka olema vähem kriitilisem tema suhtes. Kui kõik jätkub endiselt ja mees ei võta suuremat vastutust, tuleb mõelda muudele lahendustele.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.