Tere
ma olen aastaid elanud alkohoolikust abikaasaga. Nüüd lõpuks tegin otsuse, et ostan oma korteri ja lähen lapsega sinna elama. Seda otsust olen ma pikka aega edasi lükanud, aga nüüd siis lõpuks tegutsen. Kortereid vaatamas käies tundsin, et lõpuks saan oma eluga edasi minna, nüüd kus mõne päeva pärast saan korteri omanikuks tunnen end väga üksildasena, kardan, et äkki ei teinud õiget otsust, tunnen, et olen üksi ja kõik käib üle jõu. Tundub, et miski ei paku rõõmu, nutan sageli ja kardan üksi elamist.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Muutused elus toovad endaga kaasa kõhklusi, ärevust ja alati vajatakse aega kohanemiseks. Kui mees on Teile lähedane, siis pole ju välistatud temaga suhtlemine ka edaspidi. Teie kodus kehtivad aga Teie kehtestatud reeglid, seega külla võiks mees tulla kainena ja ette teatades. Külastama peaks ta Teie kodu lapse pärast kindlasti. Kui mees Teie nõudmisi alkohali suhtes täita ei suuda, siis mõelge, ehk oli otsus lahku minna õige. Tubli ema ja hakkaja naisena on tõenäoline, et leiate veel enda kõrvale inimese, kes Teid armastab ja austab.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.