Lp Irene Kalvet
Mida toob enesega kaasa magamatus, mis on väldanud kokku juba umbes neli kuud ja selliselt, et ei saa korralikult magama jääda kuni kolme-neljani öösel. Seejärel saabub sügav uni ning ärkan juba kuuest või seitsmest. Pika päeva saadan väikelapse seltsis ja kõik algab jälle otsast peale.
Kas peavalud, seletamatud värinad, paanikahood ja sinised silmaalused võivad olla sellest tingitud või tuleks alustada uuringuid minu üldseisundi kohta?
Ette tänades

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Inimese magamise vajadus ööpäevas on 7-9 tundi, kuid võib olla ka erinev sellest. Tuleks endale teadvustada, mis on Teie ärevuse põhjus. Aktiivse päeva järel peaks inimene uinuma 22.00-23.00 ajal. Kui magama minna tunduvalt varem, võib inimene 00.00-02.00 vahel ärgata ja pärast on raske uinuda.
Kui laps on imik, tuleks elada temaga ühes rütmis. Tema puhkamise ajal on vaja ka Teil puhata. Soovitan elustiili muuta. Püüdke viibida palju värskes õhus, tõstke enda füüsilist aktiivsust. Enne uinumist jooge rahustavat taimeteed ja päevaprobleeme ärge voodis möelge. Harjutage end nii magama ja ärge lootke kohest tulemust.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.